بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
از طریق مزایده عمومی انجام می‌شود؛

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

بانک ایران‌زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط در قالب قرارداد‌های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
کد خبر : ۱۸۷۶۸۷
به گزارش بورس نیوز، متقاضیان جهت دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» در تهران به آدرس: بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران‌زمین، طبقه اول، واحد 9، مدیریت مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ذیل مراجعه و جهت تسلیم پیشنهادهای خود حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1397/11/30 به واحدهای مذکور مراجعه فرمایند. بازگشایی پاکت‌ها در تاریخ 1397/12/05 رأس ساعت 11 صبح در محل سالن اجتماعات واقع در ساختمان بانک ایران زمین (بلوار میرداماد) انجام خواهد شد و حضور شرکت‌کنندگان در جلسه بازگشایی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ بازگشایی پاکت‌ها صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
توضیحات:
مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی است که باید به حساب شماره 2-122559-13-198 و شماره شبا IR500690019801300122559002 به‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز شود.

شرکت کنندگان مبلغ 200/000 ریال (به حساب کارمزد فروش اسناد به حساب شماره 2-122559-13-198 به‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین) واریز، فیش را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.)

رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی است و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم گردد.

کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش کلیه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها و یا تکمیل کلیه امور مرتبط با ملک و انجام کلیه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار است.
درصورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی اولویت فروش با شرایط نقدی است.
در پیشنهادهای خرید بصورت نقد و اقساط صرفاً بالاترین قیمت ملاک بوده و افزایش پیش پرداخت و کاهش مدت بازپرداخت اقساط ملاک تعیین برنده نخواهد بود.
هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌شود.

شرایط فروش به شرح ذیل اعلام می‌شود:

الف: شرایط فروش املاک به صورت نقدی
در صورت خرید نقدی 10 درصد تخفیف نسبت به مبلغ پایه مزایده به خریدار/خریداران داده خواهد شد.
ب: شرایط‌ فروش املاک به صورت نقد و اقساط


اشتراک گذاری :
ارسال نظر