بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت عنوان شد؛

رونمایی از بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور

بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور (کیف پول)محصول مشترک ایران کیش،بانک تجارت و سیمرغ تجارت درهشتمین همایش بانکداری رونمایی شد.
کد خبر : ۱۸۷۷۷۴
به گزارش بورس نیوز، بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور (کیف پول)محصول مشترک ایران کیش،بانک تجارت و سیمرغ تجارت درهشتمین همایش بانکداری با حضورمعاون بانک تجارت و مدیر عاملان ایران کیش و سیمرغ تجارت رونمایی شد.  

در مراسم رونمایی از امکان جدید ایران کیش و بانک تجارت وسیمرغ تجارت ، پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش با بیان اینکه  کیف پول بانک تجارت مجهز به NFCایران کیش پذیرش می شود گفت: تمامی کارت های بانک های تجارت که بیش از 5 میلیون است با بیش از سیصد هزار پوز مجهز به ان اف سی ایران کیش  یکی از بزرگترین شبکه های CLOSEDLOOPیا کیف پول کشور را تشکیل می دهند.

طبری در ادامه به دموی این شبکه پرداخت خرد کشور در دو مرحله پذیرش کارت های کیف پول بانک تجارت برروی  پوز ایران کیش و پذیرش کارت کیف پول برروی اپلیکیشن پات ایران کیش پرداخت.

وی با بیان اینکه کافی است تا کارت به پوز نزدیک شود تا عملیات هایی مانند موجودی، گزارش ده عملیات آخر، شارژ و خرید امکان پذیر باشد اظهارداشت : روی اپلیکیشن موبایلی هم قسمتی برای کیف پول بانک تجارت وجودارد که با وارد شدن به آن امکان دریافت موجودی و امکان شارژ فراهم می شود.

طبری خاطر نشان کرد: بنابراین در اپلیکیشن پات نیز این عملیات ها قابل استفاده است و در جاهای مختلفی که پوزهای ان اف سی دار ایران کیش وجوددارند از طریق کیف پول ، خرید می تواند صورت بگیرد.از همین رو اکنون ایران کیش و بانک تجارت بزرگترین  شبکه های پذیرش و دارندگی کیف پول را در کشور عملیاتی کرده اند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سقف تراکنش‌های مالی از طریق دستگاه‌های کارتخوان محدود شد؛

از کارتخوان‌های مسدودشده در خارج از کشور چه خبر

در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رخ داد:

رونمایی از 2 محصول جدید توسط بانک پارسیان

مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

افزایش سرمایه «وبصادر» چشم انتظار تایید بورس

ارسال نظر