بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قطع وابستگی به گاز ترکمنستان را فراموش نخواهیم کرد، گفت: دولت در زمینه گازرسانی به روستاهای کشور بدون تردید کارنامه درخشانی دارد. گازرسانی سبب افزایش اشتغال در استان‌های شمالی شده و بسیاری از شهرک‌های صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر : ۱۸۷۸۲۴

به گزارش بورس نیوز، محمد دامادی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی در طول این سال‌ها خدمات گران‌قدری برای مردم روستاها و شهرها انجام داده‌اند که نمونه آن گازرسانی است، گفت: در چند سال اخیر و بدون تعارف در دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور با جدیت دنبال شده که بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: یادمان نخواهد رفت که خط انتقال گاز دامغان- کیاسر - ساری - نکا در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این پروژه، افت فشار و قطعی گاز استان‌های شمالی در زمستان برطرف و کشور از واردات گاز بی‌نیاز شد.

نماینده ساری و میاندرود در خانه ملت با بیان اینکه قطع وابستگی به گاز ترکمنستان را فراموش نخواهیم کرد، گفت: دولت در زمینه گازرسانی به روستاهای کشور بدون تردید کارنامه درخشانی دارد. گازرسانی سبب افزایش اشتغال در استان‌های شمالی شده و بسیاری از شهرک‌های صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

دامادی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای گسترش شبکه گازرسانی، عنوان کرد: می‌توان گفت که دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته در هر یک روز به ۱۰ روستا گازرسانی کرده که این پروژه‌های عظیم گازرسانی در هیچ دولتی مشاهده نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت در بسیاری از بخش‌ها مطلوب و رضایت‌بخش است، گفت: میزان گازرسانی به روستاها طی دولت تدبیر و امید با تعداد کل روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در طول انقلاب اسلامی برابری می‌کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

زحمات وزارت نفت نادیده گرفته می شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

واگذاری مدیریت شبکه گاز کشور به بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

افتتاح خط لوله انتقال گاز کهنوج-جیرفت در کرمان

ارسال نظر