بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
مدیرعامل بیمه ایران، رشد قابل ملاحظه در فروش بیمه های زندگی را برای این رشته در سال آینده پیش بینی کرد.
کد خبر : ۱۸۷۸۳۶
به گزارش بورس نیوز، جلسه توجیهی طرح جذب نمایندگان فروش بیمه های زندگی در استان ها و بررسی فرآیند اقدامات استان ها برای پذیرش نمایندگان تخصصی بیمه های زندگی و رفع مشکلات پیش آمده در این زمینه، با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و مدیران ذیربط در 14 استان به صورت زنده و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 محسن پورکیانی، مدیر عامل بیمه ایران در ابتدای  این نشست، با تاکید مجدد بر ضرورت افزایش سهم پرتفوی بیمه های زندگی در شرکت بیان داشت: با توجه به تبلیغات گسترده و متنوعی که برای معرفی این رشته صورت گرفته، انتظار داریم تمامی ارکان شرکت در سراسر کشور، همت وتلاش مضاعفی را برای افزایش سهم این رشته از طریق جذب نمایندگان فروش بیمه های زندگی به کار گیرند و بر اساس نیاز بومی ومحلی  استان خود و استفاده از ظرفیتهای مختلف، به رشد قابل توجهی در فروش بیمه های زندگی برسند.

مدیرعامل بیمه ایران، رشد قابل ملاحظه در فروش بیمه های زندگی را برای این رشته در سال آینده پیش بینی کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف تعیین شده، شیوه نامه های مناسبی توسط شورای راهبردی بیمه های زندگی تدوین شده که مدیران استان ها باید با مطالعه دقیق این شیوه نامه ها اقدامات لازم را انجام داده ومشکلات پیش رو را برای طرح در جلسات هفتگی این شورا ارسال نمایند.

سید محمدناصر مبرقعی عضوهیات مدیره بیمه ایران نیز در ادامه جلسه گزارشی از روند کار شورای راهبردی بیمه های زندگی ارائه داد وگفت: تا کنون 20 جلسه کاری برای تدوین شیوه نامه های جذب نمایندگان فروش بیمه های زندگی و افزایش سهم پرتفوی شرکت ازاین رشته برگزار شده و راهکارهای مناسبی برای رفع مشکلات نمایندگان، تسهیل شرایط جذب نمایندگان از جمله آموزش های استانی با هماهنگی مدیریت آموزش و دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران و تدوین شیوه نامه  ارتباط حقوقی بین نمایندگان جنرال و نمایندگان فروش بیمه های زندگی  برگزارشده است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران از مدیران استان ها خواست تا با سرعت و دقت فرایند تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان را طی و پس از ثبت اطلاعات در سامانه سنهاب و سایت شرکت اسامی متقاضیان قبول شده را به امور نمایندگان ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه، مدیران بیمه ایران استان ها نیز به شرح اقدامات صورت گرفته در استان خود پرداخته وآمار عملکرد جذب وفرآینده های صورت گرفته در این خصوص را مطرح کردند. همچنین با بیان مشکلات پیش آمده در این خصوص، مدیرعامل ومعاونین شرکت، راهکارهای مناسبی برای حل این مشکلات ارائه دادند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی مدیرعامل بیمه کوثر صورت گرفت؛

انتصاب مدیران بیمه کوثر

از سوی مدیرعامل بیمه کوثر صورت گرفت؛

انتصاب مدیران بیمه کوثر

ارسال نظر