بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به نمک اضافه پدرسالار کنار آش خودروسازان تا مشتریان بدقلق نفتی.
کد خبر : ۱۸۷۹۵۷
شرط‌ و شروط خریداران ابطالی تا مشتریان بدقلق!/ دینام بازار شارژ نداشت
به گزارش بورس‌نیوز، با توجه به گزارش‌های امیدبخشی که دیروز منتشر شد، انتظار رشد بورس طی معاملات امروز چندان دور از ذهن نبود اما در ساعات ابتدایی بازار این رشد در مرحله استارت قرار گرفت اما شاخص‌کل نشان داد که دینام بازار سرمایه، امروز آنچنان شارژ نداشت.

البته راند نخست بازار با توجه به اتفاقات دو روز اخیر طبیعی بود اما شاید سهامداران انتظار بالاتری را در راند دوم داشتند و در نهایت تلاش‌ها برای ثبت یک کندل مثبت بی‌نتیجه نماند و با توجه به مشکلات هورمونی دیروز بازار این حجم از بدنه کندل هم بدک نیست.

با نگاهی کلی به بازار امروز می‌توان دریافت که شاخص صنعتی امروز با رشد 601 واحدی همراه بود اما مالی‌ها شروع رشد مناسبی را در اواسط هفته پیش گرفتند و توانستند هزار و 15 واحد رشد را تجربه کنند.

نمک اضافه پدرسالار کنار آش خودروسازان

پرداخت وام چندهزار میلیاردتومانی به خودروسازان از آن وام‌های تسهیلاتی «قرض‌الپس‌نده»ای خواهد بود که طی سال‌های گذشته از جیب ملت و مالیات از حساب بانک‌مرکزی به حساب جاده‌مخصوصی‌ها واریز شده اما سوال اینجاست که افزایش قیمت را که خودروسازان لحاظ کردند دلیل این وام دیگر چیست، خدا کند این آش خودروسازان که هر روز به آن نمک می‌زنند، بیش از پیش شور نشود.

مشتریان دیروز، کجایید کجایید!

عطش کدهای خاصی که در پشت هسته‌ها به استقبال لوتوس رفتند و این سهم را می‌خریدند پس از آن داستان‌های هزار و یک شب ابطال‌ها، گویا ناراحت شده‌اند که دیگر نمی‌خریم! لوتوس از دیروز با رشد 15درصدی فقط 200 میلیون از سهم آن دست به دست شد و صف سنگین فروش آن در ذوق می‌زند اما کجایند آن کدهایی که سوار اسب وحشی درحال تاختند بودند!
از پله‌های ساختمان معروف شندیده شده که جهنمی برای این سهم برپا می‌کنیم که چرا معاملات ما را ابطال کردند، اینجاست که باید گفت شما داش‌آکل ؛ دوستان ابطال شده عرض ما این است که شما نهایت مانند پشه خون ملت را می‌مکید و بیش از آن نیستید.

مشتریان بدقلق

امروز یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران برای چهارمین بار در رینگ بین‌الملل بورس انرژی روی میز معامله قرار گرفت که قیمت پایه این بار ۵۶.۴۲ دلار است.

آقای انرژی بورس نیز اعلام کرد که خریداران پیشنهادهایی دارند اما این پیشنهادها که شرط ما نیست، همانی است که در اطلاعیه اعلام کردیم و امکان موافقت و یا اجرای آنها در این مرحله از عرضه نفت خام وجود ندارد.

باشد که در مراحل بعدی بسته پیشنهادی به ما برسد.

خرده فروش بورسی که درگیر مطالبات نیست

با توجه به زمینه فعالیت این خرده‌فروش تازه بورسی شده و نگاهی به ساختار دارایی‎ها نشان می‌دهد که برآوردهای حاکی از آن بوده که تا پایان سال 97 قادر به شناسایی 53000 میلیارد ريال درآمد فروش خواهد بود که رقم قابل توجهی است. به عبارت دیگر، در 3 ماهه چهارم سال قصد درآمدزایی حدود 18000 میلیارد ريالی دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر