بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
معاون وزیر نفت گفت: خوشبختانه امروز در پارس جنوبی از قطر پیش افتاده‌ایم و این افتخاری برای کشور و وزیر نفت است، زیرا توسعه میدان مشترک پارس جنوبی با همت آقای زنگنه آغاز شد و ادامه یافت.
کد خبر : ۱۸۸۳۵۶

تلاش پتروپارس برای آینده درخشان صنعت نفت

به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان امروز در آیین تودیع و معارفه حمید اکبری، مدیرعامل پیشین و حمیدرضا مسعودی، مدیرعامل جدید پتروپارس ضمن قدردانی از تلاش‌های حمید اکبری گفت: هم اکنون ارتباط مناسبی بین نسل جوان و فعال و نسل باتجربه ایجاد شده و جوانان توانسته‌اند به سمت‌های مدیریتی دست یابند.

وی با یادآوری اینکه سال ۱۳۷۷ عضو هیات مدیره شرکت پتروپارس بودم و از آن زمان تاکنون این شرکت پیشرفت قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: شرکت پتروپارس با درایت آقای زنگنه و همپای شرکت مپنا پایه‌گذاری شده است و از این رو می‌توان از آقای زنگنه به‌عنوان پدر معنوی پتروپارس یاد کرد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه شرکت پتروپارس در ابتدای فعالیت رقبای سختی همچون شرکت فرانسوی توتال داشت که افزون بر فناوری دارای منابع مالی مکفی بودهاند، تصریح کرد: در آن شرایط و با وجود تحریم، شرکت پتروپارس توانست به همت مدیران و کارشناسان توانمند به‌خوبی خود را ثابت کند.

کرباسیان، پیشرفت و موفقیت‌های شرکت پتروپارس را نتیجه سال‌ها تلاش کارکنان آن عنوان کرد و گفت: شرکت پتروپارس در کنار دیگر شرکت‌های ایرانی می‌توانند نقش مهمی در آینده صنعت نفت ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: پتروپارس باید تلاش کند تا آینده درخشانی برای صنعت نفت کشور رقم بزند. خوشبختانه امروز در پارس جنوبی از قطر پیش افتاده‌ایم و این افتخاری برای کشور و وزیر نفت است، زیرا توسعه میدان مشترک پارس جنوبی با همت آقای زنگنه آغاز شد و ادامه یافت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در صورت توافق با شرکت چینی برای طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، پتروپارس میتواند با همکاری این شرکت طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را پیش ببرد و آن را در کارنامه افتخارات خود ثبت کند، افزود: شرکت پتروپارس در پروژه‌های خود ۸۰ درصد از توانمندی‌های داخلی و ساخت داخل بهره برده است.

کرباسیان به ۳۳ پروژه در قالب طرح نگهداشت و تولید اشاره کرد و با بیان اینکه از این تعداد طرح، قرارداد ۱۰ طرح امضا شده است، گفت: امیدوارم پتروپارس در این پروژهها نقش فعالی داشته باشد و مسیر رشد و ترقی را همچنان به‌خوبی طی خواهد کرد.

معاون وزیر نفت حضور حمیدرضا مسعودی در شرکت پتروپارس را مفید دانست و گفت: ایشان با تجربه‌های ارزشمند خود و روابط خوبی که با شرکت نفت و گاز پارس دارد می‌تواند به رشد شرکت پتروپارس کمک کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر