بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

تلاش برای حفظ تولید موجود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تمام کشور هر کسی هر مسئولیتی دارد، روی حفظ تولید موجود باید تلاش کند که اگر موانعی هست حتما رفع شود و اگر موانعی وجود دارد برطرف شود.
کد خبر : ۱۸۸۳۹۸

تلاش برای حفظ تولید موجود

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی یزد با اشاره به اینکه اولویت امروز وزارت صنعت حفظ تولید و اشتغال موجود است اظهار داشت: در این مسیر هر اقدامی لازم باشد از جمله تامین مواد اولیه واحدها، تامین نقدینگی به ویژه سرمایه در گردش، تامین ارزی واحدهایی که نیاز ارزی دارد جزو اولویت‌های دولت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: الان بحث ما این است که در تمام کشور هر کسی هر مسئولیتی دارد، روی حفظ تولید موجود باید تلاش کند که اگر موانعی هست حتما رفع شود و اگر موانعی وجود دارد برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تسهیل جزو اولویت‌‌های ماست و همه دستگاه‌هایی که به نوعی با تولید کنندگان مراوده و سر و کار دارند حتما باید تسهیل را سرلوحه امور خود قرار دهند.

رحمانی ادامه داد: در شرایط حاضر، برای تسهیل، تفویض اختیار را خودمان انجام دادیم و به همه دستگاه‌ها توصیه می‌کنیم که استان‌های ما ظرفیت خوب مدیریتی و منابع انسانی دارند و تمام کارها به راحتی می‌تواند در استان‌ها انجام شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر