بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
سخنگوی هیات رئیسه مجلس مطرح کرد:

بورس نفت نیازمند ایجاد انگیزه در میان خریداران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به عرضه مرحله چهارم نفت در بورس و عدم مواجه آن با اقبال فروش، گفت: اقبال عمومی از بورس نفت نیازمند ایجاد انگیزه در میان خریداران است لذا باید بیش از هر مسئله‌ای ابتدا خریداران نسبت به عرضه همیشگی اطمینان حاصل کنند.
کد خبر : ۱۸۸۵۲۳

به گزارش بورس نیوز، بهروز نعمتی با اشاره به عرضه مرحله چهارم نفت در بورس و عدم مواجه آن با اقبال فروش، گفت: اقبال عمومی از بورس نفت نیازمند ایجاد انگیزه در میان خریداران است لذا باید بیش از هر مسئله‌ای ابتدا خریداران نسبت به عرضه همیشگی اطمینان حاصل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت ادامه داد: همچنین باید تمام محصولات نفتی ازجمله پتروشیمی‌ها نیز امکان عرضه در بازار بورس را پیدا کنند تا با ایجاد تنوع، انگیزه، سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش یابد و حلاوت و شیرینی لازم برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

وی در حالی که معتقد است ایراد قانونی بر سر راه عرضه نفت در بورس و عدم استقبال از این عرضه وجود ندارد، اضافه کرد: نبود اطمینان لازم را باید اصلی‌ترین دلیل شکست عرضه نفت دانست چراکه خریداران و سرمایه‌داران باید از ادامه عرضه در ماه‌ها و سال‌های آینده مطمئن باشند تا سرمایه‌گذاری آن‌ها به باد نرود اما هنوز باوجود 4 مرحله این عرضه، اطمینان لازم ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مبنی براینکه دولت باید ماهانه یک میلیون بشکه نفت در بورس طی سال آینده به فروش برساند، اظهار کرد: دولت برای اجرای این قانون چاره‌ای جزء رفع موانع بر سر راه فروش ندارد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

رقابت و شفافیت، وجه تمایز بورس

تا پایان سال جاری اتفاق می افتد؛

انتشار اوراق تامین مالی نفتی

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت:

برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنعت پتروشیمی در سال آینده

ارسال نظر