بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل افق کوروش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

گستره «افق» بیشتر می‌شود/ "ترین"‌های فروشگاه‌ زنجیره‌ای به‌دنبال اهدافی بزرگ

مدیرعامل افق کوروش گفت: 1349 شعبه از این فروشگاه در بیش از 250 شهر فعالیت دارند و امیدواریم که در سال 98 نیز شاهد افزایش تعداد شعبه ها باشیم.
کد خبر : ۱۸۹۸۹۷

امیر خسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز گفت: در پنجمین سالگرد تاسیس افق کوروش این شرکت وارد بازار سرمایه شد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با بیان اینکه کانال شفافیت که یکی از شاخص‌های بسیار مهم برای شرکت ها محسوب می‌شود، گفت: شرکت‌های بورسی از میزان شفافیت مطلوبی برخوردار هستند و مردم می‌توانند به آنها اعتماد کنند.

فخریان با اشاره به اینکه افق کوروش به‌عنوان نخستین شرکت فروشگاه های زنجیره ای در بازار بورس پذیرفته شده، افزود: این شرکت عناوین پرفروش ترین، بزرگترین وبالاترین میزان بهره‌وری و شاخص فروش را به دوش می کشد.

وی ادامه داد: تاکنون این شرکت توانسته به تعهدات خود در زمینه فروش، میزان فروش، تعداد فروشگاه ها و سودآوری خود در مقابل سازمان بورس عمل کند و امیدواریم در سال آینده نیز برنامه‌های تعیین شده به خوبی انجام شوند.

فخریان با ابراز خرسندی نسبت به بزرگ‌تر شدن خانواده افق کوروش در سال 97، گفت: تاکنون 1349 شعبه از این فروشگاه در بیش از 250 شهر فعالیت دارند و امیدواریم که در سال 98 نیز شاهد افزایش تعداد شعبه ها باشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سهامداران زیادی به خانواده افق کوروش پیوستند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در سال 98 خدمات‌رسانی و عملکرد بهتری از این مجموعه حاصل شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برنامه افق کوروش برای پیشتازی در فروش اینترنتی:‏

‏«اُکالا» آماده صعود به صدر لیست فروشندگان اینترنتی کالا

ارسال نظر