بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ظرفیت ارتباط با کشورهای همسایه همانند روسیه و چین را نادیده گرفتیم و به امید غرب نشستیم. ته داستان اینستکس برای ایران دستاوردی نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۸۹۹۳۳

ه گزارش بورس نیوز، سیدحسن حسینی شاهرودی تعلل و کندی اروپا در حوزه اینستکس انتقاد و اظهار کرد: احساس من به عنوان یک عنصر اقتصادی این است که اروپا در موضوع اینستکس در حال وقت‌کشی است تا ایران روزنه های امید واهی در خصوص اینستکس داشته باشد و به سمت تصویب لوایح چهارگانه برود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در خانه ملت در خصوص روند پیگیری امور مربوط به اینستکس بیان کرد: اروپا در حوزه اینستکس بسیار کند عمل می‌کند و رفتاری غیرصادقانه دارد و از یک سو به دنبال فشار بر ایران برای تصویب لوایح چهارگانه و از سمت دیگر ایجاد فاصله بین ایران و کشورهای شرق است.

وی ادامه داد: اروپا به دنبال این است که نگاهمان را متوجه شرق نکنیم و تحت تاثیر فضای انتظار برای برداشتن گام عملی از سمت اروپا فرصت های داخلی و فرصت های منطقه ای و امکان ارتباط با کشورهای شرقی را در فضای اقتصادی از دست بدهیم.

حسینی شاهرودی افزود: در اثر همین فضا بود که ظرفیت ارتباط با کشورهای همسایه همانند روسیه و چین را نادیده گرفتیم و به امید غرب نشستیم. ته داستان اینستکس برای ایران دستاوردی نخواهد داشت.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر