بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران گفت: آزمایشگاه شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان ذی‌صلاح و متخصص در زمینه آزمایش‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی از طریق موسسه اعتباردهنده استاندارد جهانی به همه مراجع، موسسه‌ها و کمیته‌های بین‌المللی اعتبارسنجی معرفی و تائید شده است.
کد خبر : ۱۹۰۰۳۰

تایید آزمایشگاه شیمیایی پایانه های نفتی کشور توسط کمیته‌های بین‌المللی اعتبارسنجی

به گزارش بورس نیوز، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران در بازدید از آزمایشگاه اداره شیمیایی پایانه نفتی خارک گفت: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی توانمندی قابل توجه ای برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی دارد.

وی افزود: آزمایشگاه شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان ذی‌صلاح و متخصص در زمینه آزمایش‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی از طریق موسسه اعتباردهنده استاندارد جهانی به همه مراجع، موسسه‌ها و کمیته‌های بین‌المللی اعتبارسنجی معرفی و تائید شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران گفت: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی توانمندی قابل توجه ای برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی دارد.

اسدروز تصریح کرد: این موفقیت که با رعایت چهار منبع مدیریتی، فیزیکی، مالی و فناوری مطابق با تجهیزات پیشرفته مربوط به عملیات صحت‌سنجی و به‌کارگیری آخرین دستورعمل‌های استاندارد و استفاده از نیروهای توانمند و مجرب محقق شد موجبات ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی صنعت نفت کشور را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در سطح جهان محسوب می شود که می‌تواند آزمایش‌های مربوط به نفت خام و فرآورده‌های نفتی را به‌طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین‌المللی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی با بیان اینکه لزوم همخوانی و مطابقت با استانداردهای روزآمد دنیا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور محسوب می شود، تاکید کرد: فرآیند نظارت، کنترل و دقت بر عملیات صادرات نفت، افزایش صادرات این محصول را در پی‌خواهد داشت که این امور به طور دقیق در پایانه‌های نفتی ایران انجام می شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر