بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

تامین نیاز تولیدکنندگان از سامانه نیما و ارز دولتی

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز این اطمینان را می‌دهیم که تولیدکنندگان ما با توجه به سیاست‌های ارزی که ابلاغ شده از طریق سامانه نیما و ارز دولتی، نیازشان تامین می‌شود.
کد خبر : ۱۹۰۳۳۰

تامین نیاز تولیدکنندگان از سامانه نیما و ارز دولتی

به گزارش بورس نیوز، محمد حسینی درخصوص نوسانات ارزی اخیر در سال 98، اظهار کرد: با توجه به تراز ارزی در کشور و همچنین با توجه به میزان واردات کالایی که داریم، پیش‌بینی ما این بود که نه‌تنها قیمت دلار افزایش پیدا نمی‌کند بلکه می‌توان به بازار ارز ثبات بخشید تا تولیدکنندگان بتوانند در سال 98 با توجه به سال رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری بیان کردند به کار خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: نوساناتی که متاسفانه در این روزها اتفاق افتاد براساس تصمیم غیرمنصفانه دولت آمریکا است. شوک ارزی به صورت مقطعی در بازار ارز ما اتفاق افتاد، از مردم می‌خواهیم با فضای مجازی که دشمن به آن دامن می‌زنند، همراهی نکنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در خانه ملت بیان کرد: مردم اگر به ارز احتیاج ندارند وارد بازار سوم نشوند زیرا باعث این کار افزایش قیمت می‌شود و برای تولیدکنندگان نگرانی‌هایی به وجود می‌آورد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: امروز این اطمینان را می‌دهیم که تولیدکنندگان ما با توجه به سیاست‌های ارزی که ابلاغ شده از طریق سامانه نیما و ارز دولتی، نیازشان تامین می‌شود. ما هیچ نگرانی در این زمینه نداریم، شیطنت‌های دشمن برای ایجاد التهاب در بازار است.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و در راستای حفظ نظام کوشش کرده‌اند، بیان کرد: در این مقطع زمانی که زحمات سپاه پاسداران دیده می‌شود وجود این سپاه برای کشور نعمت است، مردم دقت بیشتری کنند، به بازار ارز ورود نکنند تا دشمن به آرزو و آمال خود نرسند.

این نماینده مجلس گفت: اگر مردم به بازار ارز وارد شوند با ورود به این بازار تقاضای کاذب را بالا برده و با این کار موجب افزایش نرخ دلار شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به صحبت‌هایی که در حوزه اقتصادی شده است بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می‌توانند افزایش مقطعی دلار را مدیریت کنند .


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

مردم برای تامین کالای اساسی خود مشکل دارند

معاون اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:

برنامه‌های وزارت اقتصاد برای روان‌سازی فضای کسب و کار

مدیرعامل بانک صادرات خبر داد:

«صاپ» اپلیکیشن جدید بانک صادرات

ارسال نظر