بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
از 18.924 میلیون ریال درآمدهای ناشی از سود سرمایه‌گذاری‌ها در 6 ماهه نخست سال، کارگزاری صنعت معدن، پتروشیمی پردیس، صنایع پتروشیمی ایران و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات ایران بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر : ۱۹۰۵۰۲

افزایش سود 3 ریالی «ورنا» در سه ماهه دوم سال مالی 1398

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش حسابرسی نشده عملکرد 6 ماهه نخست سال مالی 1398 شرکت سرمایه‌گذاری رنا، تقریبا 95 درصد درآمد 254 میلیارد ریالی ناشی از سود فروش ناشی از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در این مدت، در سه ماهه نخست سال محقق شده است.

افزایش سود 3 ریالی «ورنا» در سه ماهه دوم سال مالی 1398

بر اساس این گزارش بخش عمده‌ای از درآمدهای مذکور، سود حاصل از فروش سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی اراک، فولاد خوزستان و ...، است که در جدول ذیل قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است، از 18.924 میلیون ریال درآمدهای ناشی از سود سرمایه‌گذاری‌ها در 6 ماهه نخست سال، کارگزاری صنعت معدن، پتروشیمی پردیس، صنایع پتروشیمی ایران و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات ایران بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

افزایش سود 3 ریالی «ورنا» در سه ماهه دوم سال مالی 1398

با توجه به شرایط ناامیدکننده شرکت‌های خودروسازی زیر مجموعه این سرمایه‌گذاری و احتمال بالای شناسایی زیان‌های چند هزار میلیارد تومانی این شرکت‌ها، به نظر نمی‌رسد امسال نیز شاهد اتفاقی عجیب در روند سودآوری «ورنا» باشیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حساب ویژه این سرمایه‌گذار بر خودرویی‌ها؛

درآمد حاصل از سود "ورنا" ۸۹ درصد منفی شد

رشد ۱۵۳درصدی "سودخالص" در دفاتر این سرمایه‌گذار؛

"ورنا" و جیب‌هایی که "درآمد سودسهام" داشت

ارسال نظر