بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز پیش‌بینی کرد؛

نیاز به سیل‌بندی در مسیر حافظ/ سرمایه‌های خرد نباید مهمان یک‌شبه بورس باشد

اگر به دلیل تحریم‌های اعمال شده نرخ ارز نیز افزایش یابد امکان افزایش قیمت سهام‌های بورسی در سال جاری نیز وجود دارد.
کد خبر : ۱۹۰۸۰۸

احتمال افزایش قیمت سهام های بورسی در سال جاری

حسن رضادلیری مدیرعامل گروه اقتصادی دلیران پارس در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد که در سال جاری بازار‌سرمایه برمبنای ماهیت جذب منابع خرد و سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف، عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.

وی ادامه داد: سرمایه‌های خرد مسیر جدیدی را انتخاب کرده و اینبار بازارسرمایه را انتخاب کرده‌اند زیرا تغییراتی که در پرداخت سودهای بانکی رخ داد، عملا نگاه سرمایه را به مسیر تابلوهای بورس، جلب کرد؛ به تبع رویدادن این تغییر نگرش، می‌توان شاهد رونق تولید از محل تامین منابع از سوی این بازار بود.

دلیری در ادامه با پیش‌بینی وضعیت سرمایه‌گذاری در سال 98، تصریح کرد: اقتصاد در سال جاری با بحران‌های منطقه‌ای و البته برخی بحران‌های داخلی مواجه خواهد شد اما با برطرف ساختن ساختارهای بحران‌زای داخلی می‌توان مقابل بحران‌های منطقه‌ای که تحت تاثیر عوامل خارجی ایجاد می‌شوند، ایستاد و از شوکی که به بازارسرمایه وارد می‌شود، جلوگیری کرد.

مدیرعامل گروه اقتصادی دلیران پارس در پایان ادامه داد: اگر به دلیل تحریم‌های اعمال شده، نرخ ارز نیز افزایش یابد امکان افزایش قیمت سهام های بورسی در سال جاری نیز وجود دارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

باید به تصمیم بازار احترام بگذاریم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

باید به تصمیم بازار احترام بگذاریم

ارسال نظر