بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
از سوی مدیرعامل شرکت بورس تهران انجام شد؛

انتصاب معاون امور ناشران و اعضا بورس تهران

علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران، مجید نوروزی را به عنوان معاون امور ناشران و اعضا انتصاب کرد.
کد خبر : ۱۹۱۲۹۰

به گزارش بورس نیوز، مجید نوروزی چهره ای شناخته شده و دارای سوابق علمی و حرفه ای در بازار سرمایه با حکم مدیر عامل بورس تهران به سمت معاونت امور ناشران و اعضا منصوب شد.

وی پیش از این در سمت‌های مدیریت پذیرش اوراق بهادار و مدیریت امور اعضا در شرکت بورس تهران فعالیت داشته و از این پس با حکم علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران، به‌عنوان معاون امور ناشران و اعضا به فعالیت خود در بورس ادامه خواهد داد.

نوروزی از کارشناسان فعال بازارسرمایه بوده که فعالیت حرفه‌ای خود را از سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران در سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است.

وی سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ در سمت معاون پذیرش اوراق بهادار سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادارتهران و از سال ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ در سمت مدیر پذیرش اوراق بهادار بورس تهران فعالیت داشته است، سپس با سمت‌های معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه سپهر و مدیر عاملی شرکت توسعه اقتصادی آرین در بازار سرمایه حضور داشته و از این پس در سمت معاون ناشران و امور اعضا بورس تهران به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است: نوروزی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده و هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت مالی است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر