بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
مدیرعامل «بمیلا» در گفت‌‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

خصوصی‌سازی باید واقعی باشد/ رونق تولید با حذف حضور دولت از سر دیگ‌های فولاد

پرونده خصوصی سازی برخی از شرکت ها و صنایع در کمیسیون اقتصادی دولت باز شده و در صورت تحقق آن به شکل کامل، می توان شاهد یک اتفاق مثبت در رونق تولید به ویژه برای صنعت فولاد بود.
کد خبر : ۱۹۱۴۰۱
محمدحسین دیده‌ور مدیرعامل شرکت توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز، خصوصی‌سازی را یکی از رویدادهای تاثیرگذار در صنعت فولاد عنوان کرد و گفت: اینکه دولت پرونده خصوصی‌سازی را باز و بررسی کرده، گویای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رونق تولید و اشتغال است و می‌توان از ابتدای امر به این مسئله خوش‌بین بود. 

وی افزود: روند کار فولاد به گونه‌ای است که استقلال کامل آن، قطعا مثبت خواهد بود و گره بسیاری از مشکلاتی که وابسته به دولت است هم باز می شود. 

مدیرعامل شرکت توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد در ادامه با توجه به تجربه دولت در زمینه خصوصی سازی یادآور شد: دولت در بسیاری از زمینه ها خصوصی سازی انجام داده اما هنوز رد پای آن را مشاهده می کنیم؛ لذا بنظر می رسد در صورت واقعی و کامل بودن این اتفاق، فعالان صنعت فولاد می توانند خوشنود باشند.

دیده ور در ادامه به مزایای خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: افزایش تولید و بهره وری و افزایش آمار اشتغال به کار از مهمترین مزایایی است که با تحقق خصوصی سازی شاهد خواهیم بود و در نهایت رونق تولید اتفاق می افتد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر