بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
مدیر محاسبات فنی و توسعه محصول بیمه زندگی خاورمیانه:

خیز بیمه زندگی خاورمیانه برای سودآوری / بازنشستگی دیگر یک دغدغه نیست

شرکت بیمه خاورمیانه برای رفع دغدغه ایرانیان در دوران بازنسشتگی برنامه های خوبی در دست تدوین دارد.
کد خبر : ۱۹۱۵۳۰

خیز بیمه زندگی خاورمیانه برای سودآوری / بازنشستگی دیگر یک دغدغه نیست

محمد مهدی تربتی مدیر محاسبات فنی و توسعه محصول بیمه زندگی خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز، ضمن بیان این مطلب گفت: باتوجه به اینکه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اولین شرکت در نوع خود است، تمام دغدغه مدیران ارشد این سازمان بر روی این مهم متمرکز شده تا بتوانند بیمه‌های مورد نیاز جامعه را برای هر طیفی ارائه دهند.

وی ادامه داد: سال گذشته در راستای توسعه محصولی که داشتیم، بیمه مستمری را در قالب طرح‌های مختلفی ارائه کردیم و باتوجه به اینکه هرم سنی در ایران به شکل نامتعارفی رو به رشد است این بیمه‌نامه می تواند کمک هزینه ایی برای افراد بازنشسته در ایران باشد.

تربتی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشوراین وظیفه و رسالت را برای شرکت‌های بیمه به وجود آورده تا طرح‌های بازنشستگی را ارائه داده و آسایش و رفاه را برای مردم در زمان بازنشستگی ایجاد نماید.

وی افزود: ما در طرح بیمه زندگی خود، دغدغه کمک به مردم برای دوران بازنشستگی ایشان را داریم در کنار این موضوع طرح‌هایی هم برای کمک هزینه تحصیلی فرزندان ایجاد کردیم تا خیال خانواده‌ها را بابت تحصیل فرزندان شان راحت نماییم.

مدیر محاسبات فنی و توسعه محصول بیمه زندگی خاورمیانه ضمن اشاره به این مطلب که ، بیمه‌های بازنشستگی، بیمه‌های بلندمدت همراه با تعهدات بلندمدت هستند گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که در بازارهای مختلف انجام دادیم و البته منابعی که در اختیار داریم و باتوجه به اینکه شرکت تخصصی هستیم، این اطمینان به طور کامل وجود دارد که هم بتوانیم تعهدات این بیمه‌نامه‌ها را اجرا کنیم و هم به سود مناسبی ئست پیدا کنیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر