بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
وزیر راه و شهرسازی گفت: در وزارت راه‌وشهرسازی بر تقویت بخش عرضه مسکن تاکید داریم، تولیدکنندگان و انبوه‌سازان باید تقویت شوند.
کد خبر : ۱۹۱۵۶۸

به گزارش بورس نیوز، محمد اسلامی درباره برنامه وزارت‌خانه برای افزایش وام مسکن، اظهار کرد: در وزارت راه‌وشهرسازی بر تقویت بخش عرضه مسکن تاکید داریم، تولیدکنندگان و انبوه‌سازان باید تقویت شوند.

وی افزود: وام مسکنی که به فرد و زوجین تعلق می‌گیرد از طریق اختصاص وام به سازنده در نظر گرفته شده است. در 16 اسفندماه سال گذشته مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ساخت مسکن دریافت شد و این تسهیلات حدودا 65 درصد افزایش پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وام ساخت مسکن قابل انتقال به خریداران بوده و کمک می‌کند تا اثر تورمی ایجاد نشود و عرضه فعال شود تا بتوانیم در آینده شاهد تولید بیشتر مسکن باشیم. اشخاصی نیز که قصد ساخت مسکن دارند می‌توانند از تسهیلات ساخت مسکن بهره‌مند شوند تا بتوانیم برای خانه‌دار شدن آنها در مراحل بعدی گام‌های بلندتر و استوارتری برداریم.

وزیر راه شهرسازی درباره افزایش مبلغ تسهیلات خرید مسکن، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای افزایش میزان وام خرید مسکن ندارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قیمت مسکن در محدوده دانشگاه بررسی شد؛

قیمت خرید آپارتمان در محله فلسطین+ جدول

با همکاری شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و بانک مسکنانجام شد؛

تامین مالی چهارپروژه مسکونی در نقاط مختلف کشور

ارسال نظر