بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای ایجاد انگیزه در مردم در راستای ورود به بورس باید تدابیر ویژه ای داشته و خود تامین کافی ارایه کند.
کد خبر : ۱۹۱۷۴۳

به گزارش بورس نیوز، زهرا سعیدی مبارکه درباره وضعیت شاخص‌های بورس در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: هر چند نوسان در این حوزه وجود داشته، اما اعتماد مردم به سرمایه‌گذاری‌های بورسی افزایش یافته است.

نماینده مردم مبارکه در خانه ملت ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی جنگ روانی، بیش از جنگ اقتصادی نمود داشته و علت بی‌انگیزه شدن مردم در برهه‌ای از زمان در راستای سرمایه‌گذاری‌های مولد همین فضای روانی بوده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم در نوسانات ارزی متضرر شدند. فعالیت دلالان در بازار ارز باعث شده بیشترین مراجعات به نمایندگان مجلس مال‌باختگان در حوزه خرید و فروش ارز باشند.

سعیدی مبارکه خاطرنشان کرد: پس از اینکه عده کثیری از مردم از بازار ارز و سایر بازارها متضرر شدند، اقبال خوبی به سمت بورس ایجاد شده و خوشبختانه بورس با ایجاد فضای مطمئن توانسته اعتماد عمومی را جلب کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: متغیرهای خارجی در وضعیت بازار ارز و همچنین بورس موثر است. خوشبختانه در حال حاضر اعتماد عمومی به بورس افزایش یافته، بنابراین دولت باید تاثیر متغیرهای خارجی و حتی داخلی را بر آن به حداقل ممکن برساند تا اعتماد مردم نسبت به این بازار نیز کاهش نیابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: اقبال مردم به بورس آخرین و بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت است. دولت باید بتواند از این ظرفیت در مسیر ساماندهی نقدینگی استفاده کرده و در نهایت رونق تولید را منجر شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت برای ایجاد انگیزه در مردم در راستای ورود به بورس باید تدابیر ویژه ای داشته و خود تامین کافی ارایه کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ورشکسته در سهام خودرویی
Netherlands
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
دولت خودش تو همین بورس جیب مارو زده. من خودم اخر سال 94 سهام سرمایه گزاری سایپا و رنا را 330 تومن خریدم بعد از 4 سال شده 80-90 تومن. سهام خود سایپارو خریدم 197 تومن الان 120 تومنه.دولتتون جیب مارو نزنه حمایت و ایجاد انگیزه پیشکش
محمدرضا کیانفر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: امیدواریم مشکلات اقتصادی مردم با حمایت نمایندگان رفع شود.

آقای لاریجانی،
مشکلات اقتصادی مردم فقط زمانی رفع می‌شود که بتوانیم سرمایه خارجی جذب نماییم مواد خاممان را که مفت می‌فروشیم تبدیل به فرآورده کنیم سپس بفروشیم تا بیست میلیون شغل در کشور ایجاد گردد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،