بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
طی مراسمی در بانک صادرات انجام شد؛

رونمایی از طرح فرازندگان سپهر بانک صادرات

از طرح «فرزانگان سپهر» به منظور استفاده از توان، تخصص و دانش همکاران بازنشسته خود در راستای توسعه فعالیت‌های بازاریابی، بالا بردن سهم بازار بانک در تجهیز منابع و ارائه خدمات موثر در حوزه رونق تولید در اصفهان رونمایی شد.
کد خبر : ۱۹۱۸۳۱

طی مراسمی با حضور نمایندگان کانون بازنشستگان بانک؛

طرح‌ «فرزانگان سپهر» بانک صادرات ایران رونمایی شد

بانک صادرات ایران دانش، تجربه و تخصص بازنشستگان خود را در طرح‌ «فرزانگان سپهر»، با رعایت مقررات و محدودیت‌ها، دوباره به کار می‌گیرد.

به گزارش بورس نیوز، از طرح «فرزانگان سپهر» به منظور استفاده از توان، تخصص و دانش همکاران بازنشسته خود در راستای توسعه فعالیت‌های بازاریابی، بالا بردن سهم بازار بانک در تجهیز منابع و ارائه خدمات موثر در حوزه رونق تولید در اصفهان رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این طرح با حضور رئیس و عضو هیات‌مدیره کانون بازنشستگان بانک، رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان، رئیس اداره کل روابط‌عمومی و کارشناسان بخش‌های مختلف بانک همراه بود.

عباس خرازی‌افرا،تاکید کرد: تجربه و تخصص نیروهای کارآمد بانک صادرات ایران همچنان باید به عنوان یک ظرفیت ارزشمند می‌تواند در خدمت تولید و اقتصاد کشور قرار گیرد.

وی درخصوص مزایای حاصل از اجرای این طرح ادامه داد: از این ظرفیت برای پیگیری درخواست‌ها، مشاوره و ارائه راهکارها، درک بهتر نیاز مشتریان و پاسخگویی سریع‌تر، تسهیل ارتباطات و ارائه خدمات به مشتریان می‌توان بهره‌های فراوانی برد.

خرازی افزا افزود: این طرح در راستای احیای حساب‌های راکد و تداوم خدمت‌رسانی به مشتریان بانک صادرات ایران قابلیت‌های گذشته بانک را دوباره به خدمت خواهد گرفت.

خرازی افرا تصریح کرد: در سال رونق تولید باید از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات استفاده مطلوب کرد .

رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان این بندر این مراسم طرح «طراوت» و «همیاران سپهر» را نیز دو طرح مهم ارزیابی کرد که در سال جاری شرایط استفاده از آنها برای رونق‌بخشی به تولید کالاهای داخلی و استمرار تولید در بانک صادرات ایران فراهم شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در باشگاه مشتریان بانک صادرات انجام می شود؛

طرح «رنگین‌کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

در بازه یکساله اسفند 97 تا پایان بهمن ماه انجام می شود؛

اجرای طرح «فراز سپهر» برای افزایش منابع مشتریان

برای آزادسازی زندانیان انجام شد؛

کمک 65 میلیون تومانی کارکنان بانک صادرات

ارسال نظر