بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شایعه حضور یکی از مدیران بازار سرمایه ای در راس ساختمان جام جم و ارباب سالاری در پی یک خصوصی سازی و...
کد خبر : ۱۹۱۹۸۶
ارباب سالاری به سبک جدید/ دربست از جردن به جام جم/ ۳۰ روستا پیشکش به نورچشمی

به گزارش بورس نیوز ظاهرا آقای رئیس جام‌جم به خاطر عملکرد چند وقت اخیر زیر ذر‌ه‌بین قرار گرفته و بالادستی‌ها قصد تغییر سکاندار رسانه ملی را دارند اما سخنگوها خبر آورده‌اند که یکی از مدیران با سابقه در بازارسرمایه کاندید ریاست شده و حتی منتظر تاکسی دربست از وزراء به جام‌جم نشسته اما شنیده شده جام‌جم شاید پذیرای یک مهمان دیگر نیز باشد اما نهایتا یک نفر می‌تواند به این صندلی تکیه زند.

ارباب سالاری به سبک جدید
اگرچه ثروت و قدرت اربابان روستاها برای بسیاری از ما حکم قصه و داستانی کهنه دارد و تصور می کنیم این روش دیگر منسوخ شده است؛ ولی بررسی برخی واگذاری ها یا اصطلاحا خصوصی‌سازی‌ها نشان می‌دهد برخی آقایون به شدت علاقمند به بازسازی این بخش از تاریخ هستند و اربابان جدید در خوش آب‌و‌هوا ترین مناطق کشور حکمرانی می‌کنند؛ مثال بارز این قضیه، واگذاری یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور در منطقه شمالغرب بوده که علاوه بر مفت‌فروشی این بنگاه بزرگ تولیدی به یکی از آقایون، 30 روستا هم به عنوان ضمیمه این مجموعه، تقدیم این بزرگوار شده است!

البته این تمام ماجرا نیست؛ چرا که ظاهرا پیشکش کردن این بنگاه تولیدی و 30 روستا به عنوان اشانتیون به ایشان بعضی آقایون را راضی نکرده و قرار است یکی از شرکت های تولیدی و صنعتی بزرگ آذری را هم بنام خصوصی سازی به ایشان تقدیم کنند. وای بر اقتصادی که خصوصی سازی در آن مترادف با واگذاری اموال دولتی با ثمن بخس به نورچشمی ها باشد.

مجرمی که جای زندان سر از مرزها درآورد
یکی از آقایون که این روزها حسابی جنجال ساز شده و گفته می شد در بازداشت به سر می برد، در فرودگاه امام گویا به شاپور رسیده و اصلا خبری از زیرباران ترانه خواندن تا به شاپور رسیدن نیز درکار نبوده و گویا در فرودگاه گفتند عزیزجان مهر پاسپورت شما در شاپور جا مانده است! البته با توجه به نحوه پذیرایی از ایشان توسط برادران زحمتکش پلیس، این موضوع چندان هم عجیب نیست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
در صنعت سیمان چه خبر ؟؟؟؟عراق واردات سیمان به کشورش را ممنوع کرده ؟؟؟؟؟