بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
با توجه به وسعت جغرافیایی و وضع ترافیکی موجود در مرکز شهرستان کاشان پنج جایگاه عرضه سوخت در این ناحیه در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۹۲۲۶۴

به گزارش بورس نیوز، با توجه به وسعت جغرافیایی و وضع ترافیکی موجود در مرکز شهرستان کاشان و همچنین افزایش تعداد خودروها، با پیگیری‌های انجام‌شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشان و منطقه اصفهان برای افزایش جایگاه‌های درون‌شهری و احداث آن توسط شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت، پنج جایگاه عرضه سوخت در این ناحیه در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

جایگاه‌های عرضه سوخت «پارسیان یک» و «پیروزان» واقع در شهرستان کاشان هر کدام با ۲۶ نازل بنزین معمولی و سوپر و در مجموع در زمینی با وسعت بیش از یک هزار و ۶۰۰ متر مربع آماده سوخت‌رسانی به هموطنان است، همچنین جایگاه «ستاره ایرانیان» نیز در این شهرستان با ۱۸ نازل بنزین، در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع افتتاح شد.

به‌منظور رفاه حال مسافران، دو جایگاه عرضه سوخت با نام‌های تجاری «روناک پارسیان» و «هلال منیر» در مسیرهای کاشان - قم و جاده مرنجاب به بهره‌برداری رسید که این جایگاه‌ها هر کدام به ترتیب با ۴۴ نازل بنزین و نفت‌گاز و هشت نازل عرضه فرآورده‌های نفتی، ظرفیت قابل قبولی برای تامین و عرضه سوخت به مسافران ایجاد کرده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام داد؛

اعطای تسهیلات به خودروهای پرمصرف برحسب مدل آنها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد:

آمادگی واگذاری مجوز احداث 5 جایگاه سی ان جی

ارسال نظر