بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز خبر داد:

تسطیح مسیر 1800کیلومتری خطوط لوله انتقال گاز

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز گفت: بیش از 1800کیلومتر مسیر خط لوله انتقال گاز در محدوده حوزه استحفاظی منطقه دو در سال گذشته تسطیح شد.
کد خبر : ۱۹۲۲۶۹

به گزارش بورس نیوز، مجتبی گلستانه، از تسطیح بیش از 1800کیلومتر مسیر خط لوله انتقال گاز در محدوده حوزه استحفاظی منطقه در سال 1397خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص جوی منطقه و بارش‌های سیل آسیای فصلی تاج خط و مسیر جاده دسترسی در برخی از نقاط دچار آسیب‌های جدی شده بود که با تلاش کارکنان واحدهای مهندسی، نگهداری و تعمیرات خط، با حداقل تجهیزات، گرده ماهی ها احیا و جاده دسترسی تسطیح شد.

گلستانه تاکید کرد: در محل‌های شیب‌دار که شدت آب‌بردگی زیاد بوده و احتمال بیرون افتادن لوله وجود داشته، با ایجاد سدهای خاکی و هدایت آب‌های سطحی به دره‌های موازی، مشکلات آن را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: هدف از انجام این عملیات تسهیل امکان تردد تجهیزات، ماشین‌آلات و کارکنان واحدهای عملیات، تعمیرات و حراست در مسیر خط به منظور پایش وضعیت و همچنین دسترسی به تمامی نقاط حادثه‌‌خیز، شیرهای بین راهی و ولوهای هواگیری در هنگام بروز حوادث پیش‌بینی نشده احتمالی است.

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز با اشاره به اینکه پروژه مذکور از پروژه‌های مهم منتهی به سال 1397 است، گفت: با انجام عملیات تسطیح مسیر، امکان پایش خط و دسترسی گروه‌های تعمیراتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمامی نقاط از مسیر شده و باعث انجام تعمیرات به موقع و مانع از هدررفت سرمایه‌های ملی خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت:

پروژه اجرای فیبر نوری به طول ۱۲ کیلومتر

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز خبر داد:

ایمن سازی بخشی از خط انتقال گاز دوم سراسری

ارسال نظر