بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
فروش بیش از ۱۱.۲۳۴میلیارد ریالی، فروش تعداد بیش از ۱۶.۲۲۱ انواع تراکتورهای داخلی و صادراتی، شناسایی سود خالص ۱.۶۲۷میلیارد ریالی از چشمگیرترین شاخص‌های عملکردی این شرکت در سال مالی۹۷ است.
کد خبر : ۱۹۲۵۷۲

«تایرا» و شناسایی سودی 163 میلیارد تومانی در سال مالی 1397 :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بی‌شک، یکی از معدود شرکت‌های موفق تولیدکننده ماشین آن هم از نوع تراکتور در سال‌های اخیر شرکت تراکتورسازی ایران است. 

فروش بیش از ۱۱.۲۳۴ میلیارد ریالی، فروش تعداد بیش از ۱۶.۲۲۱ انواع تراکتورهای داخلی و صادراتی، شناسایی سود خالص ۱.۶۲۷میلیارد ریالی از چشمگیرترین شاخص‌های عملکردی این شرکت در سال مالی۹۷ است.

از جمله نکات جالب توجه و قابل تامل صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت در سال۹۷ رشد چشمگیر و در حدود ۳۵۰میلیارد ریالی درآمدهای حاصل از سود سهام سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، سود سپرده‌های بانکی، درآمد اجاره، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، انبار مزایده و غیره در مقایسه با سال مالی۹۶ است.

«تایرا» و شناسایی سودی 163 میلیارد تومانی در سال مالی 1397 :

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود رشد سود سهام سرمایه‌گذاری در شرکت‌های زیر مجموعه در سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار بوده است.

«تایرا» و شناسایی سودی 163 میلیارد تومانی در سال مالی 1397 :

در مجموع فروش در حدود ۱۶.۲۲۱ عددی تراکتورهای داخلی و صادراتی شرکت منجر به تحقق فروش بیش از 11.234 میلیارد ریالی این شرکت و تحقق سود خالصی ۱.۶۲۷میلیارد ریالی در سال۹۷ شد. همچنین می‌توان به رشد تنها ۱۵ تا ۲۰درصدی انواع تراکتورهای شرکت در سال مالی۹۷ اشاره داشت که با توجه به این موضوع می‌توان درآمدهای بالاتری را از حیث افزایش محتمل نرخ‌های فروش در سال جاری متصور بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر