بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

یکی از معضلات و مشکلات کشور، توزیع قیر رایگان است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: یکی از معضلات و مشکلات کشور، توزیع قیر رایگان است. بنده به دنبال تحقیق و تفحص از توزیع قیر رایگان در کلیه وزارتخانه‌های مربوطه و سازمان‌های وابسته به این مسئله هستم.
کد خبر : ۱۹۲۷۴۰

به گزارش بورس نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی درباره پیگیری ارائه قیر رایگان از سوی وزارت نفت، اظهار کرد: در نشستی که با وزیر نفت داشتیم، موضوع توزیع قیر رایگان بر اساس قانون بودجه سنواتی مورد بررسی قرار گرفت و حل شد.

وی افزود: دولت و وزارت نفت پذیرفتند آنچه از لحاظ میزان و قیمت در قانون بودجه آمده است را اجرایی کنند.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت بیان کرد: مدتی دولت اجرای این بند از قانون بودجه را متوقف کرده بود اما در این نشست به این نتیجه رسیدیم که توزیع قیر رایگان آن طور که در قانون آمده است، هر چه زودتر انجام شود.

شهباز حسن پور بیگلری درخصوص عملکرد دولت در توزیع قیر رایگان انتقاد و ادامه داد: یکی از معضلات و مشکلات کشور، توزیع قیر رایگان است. بنده به دنبال تحقیق و تفحص از توزیع قیر رایگان در کلیه وزارتخانه‌های مربوطه و سازمان‌های وابسته به این مسئله هستم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت بیان کرد: باید وزات نفت، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد مسکن پاسخگو باشند که چرا سال گذشته برابر قانون مصوب مجلس بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار را به بحث قیر اختصاص ندادند تا این کار باعث کندی و تعطیلی پروژه‌ها در کشور نشود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و مجاسبات مجلس تاکید کرد: مقرر شد وزارت نفت با سرعت توزیع قیر را متناسب با قانون بودجه سال 97 و 98 در دستور کار قرار دهد، اما انتظار می رفت رئیس جمهور با کسی که مانع اجرای قانون می‌شود برخورد کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: دولت عادت دارد توپ را در زمین دیگری بیندازد، وزیر نفت در دفاع از عملکرد خود گفته که حواله قیر را صادر کرده اما کسانی که این حواله‌ها را دریافت داشتند برای تحویل قیر اقدام نکرده‌اند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

قیمت ۵۴ دلار برای فروش نفت در سال آینده مناسب است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

فشارها بر وزیر نفت را منطقی نمی دانم

ارسال نظر