بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
گزارش ساعت پنج و نیم عصر؛

"آکنتور" دیگری در راه است؟

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تخلف هیات مدیره یک شرکت و پنهان کاری یکی از بانک ها در افشای سود و...
کد خبر : ۱۹۳۳۶۶

به گزارش بورس نیوز، شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از شرکت‌ها که در یکی_دو سال اخیر حسابی رشد کرده و مدتی است نمادش متوقف شده و به طبقه پایین‌تر هم شوت شده، این روز‌ها زیر ذره بین اهالی ملاصدرا قرار گرفته و بعضی از اعضای هیات مدیره در مظان اتهام به دستکاری قیمت سهم قرار گرفته اند. البته وقتی پیگیر شدیم، آقایون گفتند نگران نباشید، بازار ما بدتر ازین موارد هم به خود دیده!

جالب اینجا است که یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت، در شرکت دیگری هم سمت دارد و نماد شرکت دوم هم مدت‌ها است متوقف است. علاوه بر این ایشان سکان مدیریت یک شرکت دیگر را هم به عهده داشته اند که در پرونده یکی از خصوصی سازی‌های اخیر، حسابی جنجال آفریده و در نهایت از مزایده برکنار شده اند.

پنهان کاری، گریبانگیر بانک بزرگ بورسی شد

سهامداران یکی از بانک‌ها چند هفته‌ای است که چشم به تابلو معاملات دوخته اند، بلکه نماد بازگشایی شود. اما ظاهرا پنهان کاری و کتمان بخشی از سود این مجموعه، علت عدم بازگشایی نماد بوده است.

تجدید ارزیابی زمینی بدون سند؟

یکی از شرکت‌های شوینده که در زیان دهی گوی سبقت از رقبا ربوده و گویا در واحد‌های تولید را هم تخته کرده با شایعه تجدید ارزیابی دارایی‌ها مواجه است؛ در حالی که این شرکت با ابهامات جدی در خصوص مالکیت شرکت مواجه بوده و مدیران، سند‌ها را در صندوقچه مادربزرگ شان پنهان کرده اند.

عزلی بودار در صنعت بیمه

یکی از مدیران با سابقه و خوشنام صنعت بیمه ناگهان توسط هیات مدیره برکنار شد! این برکناری اصلا ربطی به واگذاری سهم دولت در این شرکت و تلاش هیات مدیره برای نزدیکی به خریدار جدید ندارد!

پرداخت قبض برق با بیت کوین

آنقدر در گوشه و کنار کشور مزارع استخراج ارز دیجیتال راه انداختند که بعضی مسوولان محترم پیشنهاد کردند کلا برق گران شود! خلاصه که اگر تا حالا به ریال حقوق می‌گرفتید و هزینه هایتان ارزی بالا می‌رفت؛ بعد از این خود را با ارز‌های دیجیتال وفق دهید و عادت کنید مخارج زندگی را با بیت کوین بروزرسانی کنید!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
میگویند یکی از سایتهای ورشکسته که مدتی هم بدون نوشتن مطلب بایکوت شده بود از سوی فعالین بازار و بدلیل حماقت مالک ترسوی آن در پنهانکاری مطالب و نوشتن پستهای گنگ و بی سروته دوباره از سوی کاربران بایکوت شده و فقط کافیست کابران گرامی سیفون را بکشند تا این سایت با نشان حماقت به زباله دان تاریخ بپیوندد.
وقتی جرات نداری راجع به شرکتها مطلب بنویسی لطفا وقت مردم را با حماقت خودت نگیر...
صدری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
درست است که شما محدودیت دارید وامکان شفاف نوشتن کامل ندارید حداقل با اشاره های دقیق تر مخاطب را اگاه نمایید برای مثال در مورد شرکت مانند اکنتور با ذکر گروه شرکت مخاطبین قادر خواهند بود شرکت مورد نطر رارصد کنند متشکرم
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
این چطور خبر نوشتن هست؟ مسخره کردی خودتو؟ عین آدم بگو اسم شرکت رو
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
جالب اینجا است که یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت، در شرکت دیگری هم سمت دارد و نماد شرکت دوم هم مدت ها است متوقف است. علاوه بر این ایشان سکان مدیریت یک شرکت دیگر را هم به عهده داشته اند که در پرونده یکی از خصوصی سازی های اخیر، حسابی جنجال آفریده و در نهایت از مزایده برکنار شده اند.
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سازمان بورس از شلیا شکایت کرده اما از قشرین و کثافت کاری یه عده پابرهنه دزد هیچ حرفی نمی زنه .زمین های قشرین استیجاری هست و معاونت های اقتصادی آستان قدس رضوی الان صاحب نداره
مرداویج
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
جوابم برای کامنت فردوسی : تو چرا فی خالدونت سوخته ؟
دریا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تابلوئه که منظور از آکنتور دوم شلیاس، ناظر احمق اون موقع که ۷۰۰ درصد رفت بالا چرا خواب بودی؟ حالا که انداختن به ما یادت افتاده بررسی کنی؟ آخرش هم اونی که بدبخت میشه سهامداره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
برق چاهای عمیق کشاورزی تقریبا مجانی مزرعه بیت کوین استخراچ میکنند با برق مفت ابها ی زیر زمین را خشگ کردن نوبت اسخراج ارز مجازی یک ترانس 100 امپر پول برقش با یک کنتور مسکونی مساوی باین میگن عدالت یا