بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
امروز «وتجارت»، «خساپا»، «خودرو» پربیننده‌‌ترین نمادهای بورسی بودند.
کد خبر : ۱۹۳۴۹۹

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران با کاهش ۵۳۶ واحدی به کانال ۲۴۸ هزار واحد بازگشت، شاخص هم‌وزن با ۱۱۳ واحد افزایش به عدد ۶۱ هزار و ۴۳۰ واحد رسید و شاخص بازار اول در کانال ۱۸۴ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴۹۱ هزار و ۳۵۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۳ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۲۲ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۸ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۰۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «وامید»، «کچاد» و «شیراز» به ترتیب با ۲۱۴، ۱۵۲ و ۴۷ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای «فولاد»، «همراه» و «شبندر» به ترتیب با ۱۱۰، ۱۰۶ و ۱۰۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «خساپا»، «خودرو» پربیننده‌‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت شد و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، امروز تعادل عرضه‌ و تقاضا حاکی از روز متعادل بورس تهران بود و کاهش متعادل شاخص، روز ۱۷۰۰ میلیاردی تومانی بورس تهران را رقم زد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر