بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
رشد 114 درصدی بهای تمام شده شرکت در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل منجر به رشد بیش از 118 درصدی و 80 میلیاردی سود خالص شده است .
کد خبر : ۱۹۳۷۰۲

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از عملکرد ناامید کننده شرکت مس شهید باهنر در سال مالی 1397، گزارش سه ماهه منتشر شده این شرکت نیز چنگی به دل نمی زند. قیمت 8600 ریالی برای سهمی که در سه ماهه نخست سال مالی جاری موفق به تحقق تنها 131 ریال به ازای هر سهم گردیده عملکردی ناامید کننده از این شرکت محسوب می گردد.

عملکرد ضعیف از

افزایش بیش از 22.5 درصدی مقادیر فروش انواع محصولات به ویژه تسمه و ورق های مسی و تسمه و ورق های برنجی به عنوان محصولات ویژه شرکت و همچنین افزایش نرخ های فروش از اصلی ترین دلایل رشد 106 درصدی درآمدهای عملیاتی شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل می باشد.

در انتها رشد بیش از 106 درصدی مجموع مبالغ فروش شرکت، رشد 114 درصدی بهای تمام شده شرکت در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل منجر به رشد بیش از 118 درصدی و 80 میلیاردی سود خالص شده است که همانگونه که اشاره شد قیمت های کنونی سهم تناسبی با سود محقق شده این شرکت در سه ماهه نخست ندارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر