بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم نگاهی دارد به حقوق‌های که هلدینگ‌ها به پیرمردهای مدیر می‌دهد و قطعاتی که یک‌شبه به پارکینگ‌های جاده مخصوص رسید.
کد خبر : ۱۹۳۷۲۴

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه امروز حال مساعدی نداشت و سهامداران در حراج سهم های خود با یکدیگر مسابقه گذاشته بودند. انگار نه انگار که همین دیروز، بسیاری از سهم هایی که امروز صف فروش بودند با صف خرید همراه بودند. این حکایت بازاری است که سهامداران آن با یک غوره، از این رو به آن رو می شوند.

البته هجمه فروش فقط شامل حال بازار سرمایه نبود و این روزها اتفاقاتی را شاهد هستیم که شاید باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود! آنقدر که در این سال ها افزایش قیمت برایمان عادی شده، کاهش قیمت نشده! اما این رویای شیرین واقعیت دارد و قیمت سکه طلا و دلار و خودرو و مسکن و... یکی پس از دیگری در حال ریزش است. تا باد، چنین بادا!

غول جاده مخصوص
اهالی جاده مخصوص هم کم از ساکنین سرزمین عجایب ندارند. تا چندی پیش، مرتبا از کمبود قطعه گلایه داشتند و به جای برطرف کردن عطش متقاضیان خودرو، با این بهانه، عرضه های قطره چکانی داشتند. حالا که قیمت خودرو در بازار در حال سقوط است، گویا غول چراغ جادو یافته و مشکلات شان مرتفع شده و بحمدالله، قرار است عرضه ها را تقویت کنند.

حمایت از مدیران بازنشسته هلدینگی
یکی از هلدینگ های بورسی ظاهرا در بکارگیری بازنشستگان گوی سبقت از سایرین ربوده و با پرداخت مبالغ نجومی علاوه بر حقوق بازنشستگی، قصد انجام کار خیر و حمایت از بازنشستگان محترم دارد. نام برخی مدیران ارشد دولتی هم در این میان به چشم می آید. توصیه میکنیم یک آسایشگاه سالمندان هم کنار هلدینگ های بورسی راه اندازی شود تا اگر بندگان خدا وقت برای انجام امور جاری نداشتند، حداقل فعالیت های خیریه خود را گسترش دهند.

وقتی ارز به یک دارویی تزریق می‌شود
نام یکی از شرکت های دارویی بورسی در بین دریافت کنندگان ارز دولتی واردات دارو می درخشد. این شرکت و سهامدار اصلی که آن هم یک شرکت دارویی است، در مجموع حدود ۳۰ درصد از کل ارز تخصیص یافته به واردات دارو را از آن خود کرده اند. شاید دلیل صف های خرید مداوم این سهم همین باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر