وزیر امور اقتصادی و دارایی:
متولی نظام حقوق و دستمزد، سازمان امور اداری و استخدامی است
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران باید توسط سازمان امور اداری و استخدامی راهاندازی شود.

به گزارش بورس نیوز، فرهاد دژپسند درخصوص آخرین وضعیت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران، اظهار کرد: این سامانه باید توسط سازمان امور اداری و استخدامی راهاندازی شود و نمیدانم این کجا عنوان شده که سامانه باید توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی راهاندازی شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متولی نظام حقوق و دستمزد سازمان امور اداری و استخدامی بوده و با توجه به اینکه ذی حسابیهای کشور اطلاعات خوبی در اختیار دارند باید با سازمان امور اداری و استخدامی همکاری میکردند که بخشنامه همکاری آنها با این سازمان ابلاغ شده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
از سال گذشته تاکنون اتفاق افتاد؛
بازگشت 18.5 میلیارد یورو به کشور
وزیر اقتصاد گفت:
حرکت به سوی گمرک مدرن از برنامه های وزارت اقتصاد
وزیر امور اقتصادی و دارایی:
گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی اصلا درست نیست
از سال گذشته تاکنون اتفاق افتاد؛
بازگشت 18.5 میلیارد یورو به کشور
وزیر اقتصاد گفت:
حرکت به سوی گمرک مدرن از برنامه های وزارت اقتصاد
وزیر امور اقتصادی و دارایی:
گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی اصلا درست نیست ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه