مدیرعامل بورس انرژی خبر داد:
صادرات بنزین ایران از مردادماه سال جاری
مدیرعامل بورس انرژی گفت: با توجه به تکمیل فاز سوم عملیات بنزینسازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، در مرداد ماه سال جاری نخستین محموله بنزین از طریق رینگ صادراتی بورس انرژی صادر شود.

به گزارش بورس نیوز، سید علی حسینی درخصوص آغاز صادرات بنزین از طریق رینگ بینالملل بورس انرژی اظهار کرد: با تمهیدات صورتگرفته در قانون برنامه ششم توسعه، وزارت نفت مکلف به عرضه نفت خام و فرآوردههای نفتی در بورس انرژی شده و در این راستا نیز طی تفاهم ثمربخش اخیر با این وزارتخانه و شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی نسبت به عرضه بنزین در بورس انرژی تصمیمگیری شده است.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: پذیرش بنزین در رینگ صادراتی بورس انرژِی انجام شده و مطابق برنامهریزیهای صورتگرفته انتظار میرود با توجه به تکمیل فاز سوم عملیات بنزینسازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، در مرداد ماه سال جاری نخستین محموله بنزین از طریق رینگ صادراتی بورس انرژی صادر شود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
در تیرماه سال جاری اتفاق افتاد؛
مصرف بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در گیلان
از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام شد؛
عرضه بنزین اکتان ۹۱ در بورس انرژی
در ۱۵ مرداد ماه جاری انجام خواهد شد؛
عرضه میعانات گازی در بورس انرژی
امروز در بورس انرژی رقم خورد؛
بنزین سوپر، بورسی شد
در تیرماه سال جاری اتفاق افتاد؛
مصرف بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در گیلان
از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام شد؛
عرضه بنزین اکتان ۹۱ در بورس انرژی
در ۱۵ مرداد ماه جاری انجام خواهد شد؛
عرضه میعانات گازی در بورس انرژی
امروز در بورس انرژی رقم خورد؛
بنزین سوپر، بورسی شد ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه