بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
در راستای سیاست‌های جدید در بورس‌انرژی صورت می‌گیرد:

عرضه «نفت سفید» در راستای تامین خوراک و حمایت از صنایع داخلی

طی امروز چهار شنبه ۲۳ مرداد ماه ، حجمی برابر با ۵۰۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی می شود.
کد خبر : ۱۹۴۶۴۸
عرضه «نفت سفید» در راستای تامین خوراک و حمایت از صنایع داخلی

به گزارش بورس‌نیوز، در راستای سیاست های جدید شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و همچنین تقویت و حمایت از صنایع داخلی از طریق توسعه معاملات فرآورده های نفتی در بورس انرژی ایران ، طی امروز چهار شنبه ۲۳ مرداد ماه ، حجمی برابر با ۵۰۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای عرضه در بازار داخلی روانه میز فروش بورس انرژی می شود.

این عرضه مطابق با برنامه هفتگی اعلام شده از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران صورت می گیرد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای دوشنبه با عرضه گاز مایع و نفت سفید خوراک و روز های سه شنبه نیز عرضه بنزین سوپر،بنزین یورو 4، بنزین معمولی، نفت گاز یورو 5 و نفت گاز PPM۵۰۰۰ در رینگ های داخلی و بین الملل بورس انرژی دنبال می شود.

در روزهای چهار شنبه نیز تمامی فرآورده های نفتی مذکور در رینگ های داخلی و بین الملل بورس انرژی عرضه می شود.

تامین خوراک اولیه و کشف قیمت رقابتی در کنار مزیت هایی همچون دسترسی به کالای استاندارد و بدون واسطه در حالی در بورس انرژی همواره مورد توجه صاحبان صنایع داخلی و معامله گران این بازار قرار گرفته که شرکت های کارگزاری فعال در بورس انرژی نیز با تنوع محصولات مختلف در بازار فرآورده های نفتی بورس انرژی ، برای جذب خریداران داخلی و خارجی بویژه صاحبان صنایع پایین دستی برای تامین خوراک مصرفی خود به تکاپو افتاده اند.

بر اساس این گزارش، امروز چهار شنبه در رینگ داخلی بورس انرژی در حالی خریداران بر سر عرضه ۵۰۰۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به قیمت پایه هر تن ۶۲میلیون و ۱۱۱هزار و ۴۹۵ریال به رقابت خواهند پرداخت که تسويه معاملات بصورت اسناد خارج از پاياپاي از دیگر مزیت های این عرضه است.

به این ترتیب امكان تسويه نقدي وجود نداشته و خريداران می بايست ۱۰درصد پيش پرداخت خريد را قبل از شروع عرضه پرداخت نمايند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد؛

تکذیب کم فروشی در جایگاه‌های عرضه سوخت

از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد؛

تکذیب کم فروشی در جایگاه‌های عرضه سوخت

ارسال نظر