بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کارشناس بازار سرمایه گفت: شرکت‌های بزرگ در ارائه اطلاعات دقیق به مشتری‌ها تا حدودی دچار محافظه‌کاری شده و اگر شرکت‌های بزرگ بتوانند اطلاعات مناسب تری در اختیار سهامداران بگذارند، افراد مجددا به سمت سهم‌های بزرگ باز می‌گردند.
کد خبر : ۱۹۴۷۱۲
به گزارش بورس نیوز، احسان وحیدی فرد درباره زمزمه‌های حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: اولین عرضه بنزین در بورس انرژی بسیار اقدام مناسبی بود و اگرچه این عرضه به صورت داخلی انجام شد، ولی قطعا برای صادرات بود.

وی افزود: پتروشیمی‌ها و صنایع فلزی از صنایعی است که از تغییر ارزش ارز استفاده خواهند کرد. بسیاری از شرکت‌هایی که در بورس حضور دارند، سرمایه‌گذاری‌های خود را با دلار‌های پایین در دوره‌های گذشته انجام داده‌اند؛ بنابراین به نوعی تغییر قیمت خواهند داشت و سایر بازار‌ها را هم رشد خواهند داد.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: شرکت‌های بزرگ در ارائه اطلاعات دقیق به مشتری‌ها تا حدودی دچار محافظه‌کاری شده اند. اگر شرکت‌های بزرگ بتوانند اطلاعات مناسب تری در اختیار سهامداران بگذارند، افراد مجددا به سمت سهم‌های بزرگ باز می‌گردند.

وی بیان کرد: با گزارش‌های محافظه‌کارانه شرکت‌های بزرگ بخشی از سرمایه‌های جذب شده به سمت شرکت‌های کوچکتر رفته است.

 وحیدی‌فر گفت: مزیت نسبی روی سهم‌ها و شرکت‌هایی است که در بازار جهانی مثبت بوده و تغییر بیشتری داشته‌اند. هرچند در حال حاضر در سهام بزرگ - چون سهامداران در مقاطعی به آن اقبال نشان ندادند- این اتفاق خود را آن طور که باید و شاید نشان نمی‌دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی شرکت ملی نفت ایران صادر شد؛

عرضه ۲ میلیون بشکه نفت خام سنگین در هفته جاری

امروز در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه می شود؛

بورس انرژی میزبان گاز مایع پالایش نفت شازند

مدیر عامل گروه صنعتی و معدنی امیر مطرح کرد:

کاهش تولید برخی صنایع به دلیل کندی تخصیص ارز

ارسال نظر