بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
در صورت های مالی سه ماهه اعلام شد؛

سود خالص بیش از ۳۴میلیارد ریالی «داوه»

این شرکت با سرمایه ۴۸۰میلیارد ریالی سود عملیاتی خود را مبلغ ۴۹میلیارد و ۴۳۵میلیون ریال، سود خالص را مبلغ ۳۴میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۲۱۵میلیارد و ۲۶۷میلیون ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۴۸۵۶
به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی آوه سینا در اطلاعات و صورت‌های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هر سهم را ۷۲ریال اعلام کرد.

این شرکت با سرمایه ۴۸۰میلیارد ریالی سود عملیاتی خود را در دوره مالی مورد گزارش مبلغ ۴۹میلیارد و ۴۳۵میلیون ریال، سود خالص را مبلغ ۳۴میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۲۱۵میلیارد و ۲۶۷میلیون ریال اعلام کرده است.

«داوه» در این گزارش به فروش یک میلیون و ۷۲۸هزار و ۸۴۳عددی محصولات خود اشاره کرده که مبلغ فروش آن را در دوره ۳ماهه بالغ بر ۱۳۶میلیارد و ۸۶میلیون ریال منتشر کرده و سود ناخالص از این محل را ۶۴میلیارد و ۲۹۷میلیون ریال اعلام کرد.

این شرکت پیش‌بینی کرده در دوره ۹ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ بتواند فروش محصولات خود را به ۱۴۶میلیون و ۲۰۸هزار و ۷۸۰عدد دارو به مبلغ ۴۱۴میلیارد و ۶۴۲میلیون ریال برساند.

«داوه» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که تولید محصولات جدید، تولید محصولات با حاشیه سود بالاتر، کاهش تولید و فروش محصولات زیانده، بررسی و تحقیق بر روی محصولات زیانده جهت افزایش راندمان تولید از برنامه‌های مهم شرکت است.

این شرکت اعلام کرد که نرخ فروش محصولات به تناسب افزایش نرخ ارز، افزایش خواهد داشت. همچنین نرخ مواد اولیه با سطح نرخ تورم افزایش ایجاد خواهد شد که مع الوصف با توجه به اینکه تامین ارز دارو از اهمیت خاص برخوردار بود و افزایشی پیش‌بینی نمی‌شود. در صورت افزایش، نرخ مواد بهای تمام شده اضافه خواهد شد.

«داوه» اطلاعات بهای تمام شده منوط به ترکیب تولید و فروش و نرخ ارز و نرخ خرید مواد اولیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر نرخ ارز و موارد مذکور انحراف با اهمیتی وجود نخواهد داشت و ترکیب فروش نیز عمدتا به تقاضای مشتریان بستگی دارد. از سوی دیگر با توجه به طرح توسعه و امکان اخذ تسهیلات دانش‌بنیان در نظر دارد که برای پروژه‌های مورد نظر تسهیلات کم‌بهره معادل ۱۲۰میلیارد ریال استفاده کند.

این شرکت در نظر دارد با ایجاد پروژه دارو‌های ضد سرطان، ۹محصول جدید در قالب داروی ضد سرطان تولید و به فروش برساند که آثار ناشی از فروش و سود و زیان در سال ۱۳۹۸ و بعد از آن خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر