بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۲
با انتخاب شركت سايپاديزل به عنوان واحد برگزيده صنعتي در پنجمين جشنواره قهرمانان صنعت ، لوح تقدير و تنديس اين جشنواره بزرگ به علي ملك مديرعامل اين شركت اعطا شد.
کد خبر : ۲۶۷۶۰

با انتخاب شركت سايپاديزل به عنوان واحد برگزيده صنعتي در پنجمين جشنواره قهرمانان صنعت ، لوح تقدير و تنديس اين جشنواره بزرگ به علي ملك مديرعامل اين شركت اعطا شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از واحد ارتباطات سايپاديزل، در پنجمين جشنواره قهرمانان صنعت كه با حضور محرابيان وزير صنايع و معادن، شيخ الاسلامي وزير كار و امور اجتماعي، بهمني رئيس كل بانك مركزي، ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، هاشمي رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس و تني چند از مقامات اقتصادي كشور در سالن همايش هاي صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، شركت سايپا ديزل به دليل گسترش فرهنگ مشتري مداري و کارآفريني و تعالي سازماني به عنوان واحد برگزيده صنعتي انتخاب شد و مورد تقدير وزراي صنايع و معادن و كار و امور اجتماعي قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش، در عملکرد 20 ماه اخير شركت سايپاديزل، كاهش فاصله تكنولوژي توليد محصولات نسبت به مشابه اروپايي به كمتر از سه ماه، صادر كننده نمونه كشور در سال 87، راه اندازي امداد سيار براي اولين بار در رده خودروهاي سنگين در كشور، كسب عنوان با كيفيت ترين توليد كننده خودرو سنگين در كشور، كسب رتبه نخست خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين در كشور، معرفي ماهانه يك محصول جديد از تيرماه سال گذشته تاكنون، صادرات 26 ميليون دلاري در هفت ماهه نخست سال 88 و... به چشم مي خورد.

گفتني است، جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ايران يکي از معتبرترين جوايز بخش صنعت به شمار مي رود که توسط بخش غير دولتي برگزار مي شود و اين جشنواره در سال هاي اخير تلاش داشته تا از فعالان و صنعتگران بخش خصوصي کشور تجليل به عمل آورد.

اين جشنواره با هدف فراهم ساختن فرصت هاي لازم براي تعالي فرهنگ کار و کارآفريني و نکوداشت منزلت کارآفرينان در کشور و ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان بنگاه هاي صنعتي برگزارشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر