بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
سمینار آشنایی با مباحث اقتصاد نوین و بورس بین الملل ، در ساختمان مرکزی خانه اقتصاد واقع در برج نگار تهران ، عصر روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد .
کد خبر : ۳۱۴۵۰

سمینار آشنایی با مباحث اقتصاد نوین و بورس بین الملل ، در ساختمان مرکزی خانه اقتصاد واقع در برج نگار تهران ، عصر روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز ، در این جلسه که امیررضا حسنی مدیرعامل خانه اقتصاد ، سخنرانی آنرا برعهده داشت شاهد حضور اکثر کارشناسان و صاحبنظران حوزۀ سرمایه گذاری کشور بودیم و زمینه آشنایی با دستاوردهای این مرکز به منظور بالا بردن سطح آگاهی های اقتصادی و برنامه ریزی مناسب تر برای سرمایه گذاری در کشور ایران ایجاد شد .

گفتنی است : اهداف مرکز مشاوره اقتصادی خانه اقتصاد بر مبنای کمک به افراد حقیقی و حقوقی به منظور بهبود روش های مدیریت اقتصادی و افزایش کارایی آنها از طریق اجرای برنامه ریزی های مناسب بوده و در راستای و کمک به مدیران و سرمایه گذاران از طریق مشاوره اقتصادی و مالی با تحلیل و آنالیز به روز متغیر های خرد و کلان در حوزۀ اقتصاد بین الملل بنا شده است .

در همین رابطه خانه اقتصاد ، دارای دستاورد هایی همچون تقویم اقتصادی ، اخبار لحظه ای قیمت های بازار پول و سرمایه از طریق ارسال پیامک ، سخنرانی و جلسات آموزشی تحلیل های تکنیکی و فاندامنتال و مشاوره به مراکز و سازمان های دولتی و خصوصی در حوزۀ سرمایه گذاری بین الملل می باشد .

خاطر نشان می شود در پایان این جلسه ضمن تقدیر و قدردانی از حضور برخی افراد و سرمایه گذاران برجسته حوزۀ اقتصاد کشور با اهداء جوایزی از حضور آنها سپاسگزاری شد .


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد زماني
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
سلام من يكي از دنبال كنندگان شما و اقاي حسني هستم
من سرمايه دارم و ميخوام با خانه مشاوره اقتصاد اقاي حسني ارتباط داشته باشم
ميتونيد كمكم كنيدو
سپاسگذارم از شما