بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر : ۳۴۱۴۵

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، سهام بيمه دانا در حالي فردا براي اولين عرضه مي شود كه با درج نام اين شركت در هفته گذشته ، تعداد شركت هاي متقاضي ورود به تالار شيشه ايي به عدد 16 رسيد.
براساس اين گزارش، اين فهرست طي ماه هاي آغازين سال مشتمل بر 20 شركت بود اما نام شركت هاي داروسازي الحاوي به دليل عدم پيگيري مؤثر، شركت مهندسي ساختمان و تأسيسات راه‌آهن (بالاست) به علت عدم سودآوري مطئمن، صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود به دليل عدم پيگيري مؤثر و هواپيمايي ايران ايرتور با توجه به تصميم هيات وگذاري در خصوص فروش مزايده ايي از اين فهرست حذف شده اند.
از طرف ديگر نام شركت سيمرغ (توليد كننده مرغ و تخم مرغ) در ماه گذشته به فهرست شركت هاي متقاضي ورود به بورس اضافه شد تا با اين اتفاق تعداد شركت‌هاي متقاضي حضور در بورس به عدد 16 برسد.
براساس اين گزارش، شركت‌هاي ذوب آهن اصفهان، فولاد آلياژي، هما، پالايشگاه هاي نفت بندرعباس، شيراز و كرمانشاه و همچنين بيمه هاي پارسيان و معلم (كه در مرحله درخواست پذيرش قرار دارند) به همراه شركت هاي بانك سرمايه، پالايش گاه هاي شازند، آبادان و تهران، پست بانك، توربو كمپرسور نفت،حمل و نقل بين المللي خليج فارس، در فهرست 16 شركت متقاضي حضور در بورس قرار دارند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر