بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر : ۱۱۹۷۳۸

مهناز افشار هنرپیشه مشهور ایران با محمد امین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد ازدواج کرده است

شنیده ها حاکی از این است کهمهناز افشار بازیگر پرکارو مشهور کشورمان بامحمد امین رامینپسر معاون مطبوعاتیریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نامزد کرده است. به روایتیمهناز افشارهنرپیشه مشهور ایران بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامینمعاون مطبوعاتی دولت احمدی نژادازدواجکرده است

البته قابل ذکر است این خبر در حالی منتشر شده کهمهناز افشاراین خبر را تکذیب نکرده است. اگر اخبار جدیدی از تایید یا تکذیب این خبر به دستمان برسد ان را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.

بیوگرافی محمد امین رامین

در زیر گزیده هایی از مصاحبه خبرگزاری برنا را بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامین میتوانید ملاحظه فرمایید.

محمدامین در این مصاحبه به نکاتی در مورد خودش و زندگیشان اشاره کرده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست

محمدعلی رامین در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در دزفول متولد شد و در جوانی به کشور آلمان عزیمت نمود و قریب به بیست سال را در آنجا مشغول تحصیل و فعالیت های فرهنگی بود و به دلایلی کشور آلمان با حضور وی در این کشور مخالفت نمود و پس از آن وی به ایران آمد و در آبان ماه سال ۱۳۸۸ طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

خودتان را معرفی کنید؟
محمد امین رامین متولد سال ۱۳۶۶.

نسل دومی هستی یا سومی؟
احتمالا نسل سومی.

تا به حال از نسل دوم صحبت شده؟
خیلی نه، یا ما خوب نفهمیدیم یا خوب تعریف نشده است.

دانشجو هستی؟
بله دانشگاه علامه، ترم ششم، سال سوم.

بیوگرافی کامل مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و … به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت و از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

رشته تحصیلیمهناز افشاردر دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت بیش از حدمهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش)باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

مهناز افشاربا فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاقمحمد رضا گلزاربا حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، ( تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

شایان ذکر است که فیلمهای یاد شده همگی از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

به اعتقادمهناز افشاربازی رئال خیلی سخت تر از انواع دیگر است در حالیکه مخاطبان سینما به دیدن وی در فیلم هایی که صرفا گیشه را مد نظر داشتند عادت کرده بودند،مهناز افشار با ایفای نقش کوتاهی در فیلم “سالاد فصل” نشان داد که توانایی هایش بسیار بیشتر از حضور صرف در این فیلمهاست و با بازی در (آتش بس) مهر تاییدی بر این مدعا زد برای قبول یا رد یک پیشنهاد با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا همیشه مشورت میکند و اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارد.

مهناز افشار حضور در “دعوت” حاتمی کیا را برای خودش اتفاق بزرگی میداند و از این اتفاق ابراز خوشحالی میکند. قرار بود در سریال “شمس العماره” به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش نماید اما از حضور در این کار تلویزیونی انصراف داد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه ذکر شد.

در سالهای اخیر از مهناز افشار بعنوان پولسازترین سینمای ایران یاد شده و حضورش در هر فیلم با فروش خوبی مواجه بوده است.

مهناز افشاردر میان ورزشها به اسکی و شنا علاقه دارد و به آنها می پردازد و البته والیبال هم جزء ورزشهای مورد علاقه ی اوست. در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد.

مهناز افشار کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد. همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید: “آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم.“

مهناز افشار می گوید تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد. خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید: “به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد” غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد.

افشار می گوید در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهم و بس.

مهناز افشار مدتی شوی لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد. در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از آن که برای آدمها رخ میدهند اعتقاد دارد و می گوید “من معتقدم که مسیرم مشخص شده است.” در کودکی از کارهای سخت که هیجان زیادی داشت لذت میبرد و به همین دلیل هیچوقت دوست نداشت دکتر یا مهندس شود بلکه میخواست راننده کام یون باشد.

مهناز افشار پس از اینکه بازی در فیلم “امشب شب مهتابه” را به پایان رساند در آفریقای جنوبی فیلم کوتاهی با عنوان “سیاه و سفید” پیرامون زندگی نلسون ماندلا ساخت که در آن موضوع آپارتاید را مورد توجه قرار داده است.

اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم “اشکها و لبخندها” خواهد بود.

افشارعاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی برای خانه طراحی کند. همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

در اسفند ۱۳۸۶ در حمایت از کودکان کار بخشی از دستمزد یکی از فیلمهای خود را به آموزش این کودکان هدیه کرد. اعتقاد دارد که اتفاقهای خوب برایش دیر رخ داده اند اما با این حال خوشحال است که پله پله جلو میرود و پیشرفت میکند.

مهناز افشار جنگ را ترسناک ترین پدیده در دنیا می داند. در تنها دوره برگزاری مراسم زرشک زرین سینمای ایران فیلم” شور عشق” جایزه زرشک زرین را دریافت کرد. وی که در این فیلم بازیگر نقش اول بود اعتقاد دارد اختصاص یافتن زرشک زرین به “شور عشق” باعث شد که فیلم دیده شود. پول را خیلی دوست دارد و شاید عجیب باشد که به خرج کردنش – چه برای خودش و چه اطرافیانش- هم علاقمند است.

مهناز افشار تا قبل از حضور در فیلم “دعوت” تجربه اسب سواری نداشت و برای ایفای نقشی که در این فیلم داشت قبل از هر کاری به سوار کاری رفت.

فیلم‌شناسی مهناز افشار
سال تولید

نام فیلم

سمت

کارگردان

نقش
۱۳۹۱ چه خوبه برگشتی بازیگر داریوش مهرجویی -
۱۳۹۱ از تهران تا بهشت بازیگر ابولفضل صفاری -
۱۳۹۰ هیچ کجا هیچ کس بازیگر ابراهیم شیبانی -
۱۳۹۰ پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور شیرین
۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها بازیگر پیمان معادی رؤیا
۱۳۸۹ یه عاشقانه ساده بازیگر سامان مقدم گندم
۱۳۸۹ سعادت‌آباد بازیگر مازیار میری لاله
۱۳۸۹ قصه پریا بازیگر فریدون جیرانی سروین فروزش
۱۳۸۸ طبقه سوم بازیگر بیژن میرباقری -
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا بازیگر رامبد جوان مینا
۱۳۸۸ خاطره بازیگر نادر طریقت -
۱۳۸۸ امشب شب مهتابه بازیگر محمدهادی کریمی سحر
۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله بازیگر فرزاد موتمن پوپک
۱۳۸۷ شیرین بازیگر عباس کیارستمی Woman in audience
۱۳۸۷ دعوت بازیگر ابراهیم حاتمی‌کیا شیدا صوفی
۱۳۸۷ شبانه‌روز بازیگر امید بنکدار، کیوان علیمحمدی فوژان
۱۳۸۶ انعکاس بازیگر رضا کریمی -
۱۳۸۶ تسویه حساب بازیگر تهمینه میلانی سارا
۱۳۸۶ کلاغ پر بازیگر شهرام شاه‌حسینی -
۱۳۸۵ رئیس بازیگر مسعود کیمیایی طلا
۱۳۸۵ محاکمه بازیگر ایرج قادری -
۱۳۸۴ آتش‌بس بازیگر تهمینه میلانی سایه
۱۳۸۴ آکواریوم بازیگر ایرج قادری -
۱۳۸۴ تله بازیگر سیروس الوند نازنین محرابی
۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت بازیگر مهدی کرم‌پور مرجان
۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند بازیگر مانی حقیقی -
۱۳۸۳ سالاد فصل بازیگر فریدون جیرانی مهرانگیز
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی بازیگر علی عبدالعلی‌زاده -
۱۳۸۲ کما بازیگر آرش معیریان مریم
۱۳۸۱ دختری در قفس بازیگر قدرت‌الله صلح‌میرزایی -
۱۳۸۱ زهر عسل بازیگر ابراهیم شیبانی -
۱۳۸۰ نگین بازیگر اصغر هاشمی ندا
۱۳۷۹ خاکستری بازیگر مهرداد میرفلاح -
۱۳۷۹ شور عشق بازیگر نادر مقدس -
۱۳۷۸ دوستان بازیگر علی شاه‌حاتمی -
۱۳۷۸ شیرهای جوان بازیگر محسن محسنی‌نسب
مجموعه های تلویزیونی مهناز افشار:

کلاه قرمزی ۹۲ (۱۳۹۲)

- گمشده (۱۳۷۶)

مهاز افشار از زبان خودش:

• شروع کار بازیگری من از سال ۷۸ با سریال تلویزیونی به نام گمشده ساخته مسعود نوابی بود.

• دیپلم تجربی دارم.

• من وارد خونه هر کسی که می‌‌شم دکوراسیون خونشو عوض می‌‌کنم حتی در منزل خودمون هفته‌ای یکبار وسایل خونه رو جابه‌جا می‌‌کنم و دوست دارم در این رشته تحصیلات خودم رو ادامه بدهم، عاشق دیزاین دکوراسیون هستم.

• من ۴ سال تدوین خوندم ودر همین حیطه هم فعالیت کاری داشتم و همچنین کار در حیطه تیزرهای تبلیغاتی که چند کار انجام داده‌ام، کار خوب و قشنگی است و حس خوبی نسبت به کارم داشتم تا اینکه وارد بازیگری شدم.

• تاکنون ۹ یا ۱۰ کار سینمایی داشتم همین طور هم به تعداد کارهایم افزوده می‌‌شه.

• بر عکس همه، من در دوران کودکی و نوجوانی اصلا به بازیگری علاقه نداشتم و همیشه وقتی در مدرسه تئاتر اجرا می‌ شد، در می‌‌رفتم و فرار می‌‌کردم اصلا هم خوشم نمی‌‌آمد.

• قبل از قبول نقش سناریو رو می‌‌خونم، البته هر کسی روشی داره، من هم یکبار که سناریو رو خوندم، شب موقع خواب مرور می‌‌کنم با نقشم زندگی می‌‌کنم.

• فعلا من کارم بازیگریه و باید این کار را خوب انجام بدم، بعدا وقت برای کارگردانی زیاده.

• این اعتقاد رو دارم در فروش فیلم کلیه عوامل دخیل هستند، اگه بازیگر خوب باشه، ولی کارگردان خوب نباشه، مسلما کار خوب نمی‌‌شه، حتی عوامل پشت صحنه هم در فروش یک فیلم دخیل هستند.

• به خاطر تصادف بدی که داشتم از رانندگی ترسیدم و از اون موقع به بعد هیمشه کمربندم رو می‌‌بندم.

• چون شکمو هستم، دستپختم هم خوبه تمام زمانی که غذا در حال آماده شدنه سراجاق هستم.

• شاید من جزء خوش قول‌ترین هنرپیشه‌های سینما باشم.

• اصلا میونه خوبی با افراد بد قول ندارم. خوش قولی از نکات بارز زندگی من است.

• اگه مهناز افشار بازیگر نمی‌‌شد شاید راننده کامیون می‌‌شد! چون به کارهای سخت علاقه دارم.

• به نظر من هر کسی به هر کاری که بخواهد می‌‌تونه برسه در جهان هستی به هر چه بخواهید می‌‌تونید برسید فقط کافی است بخواهید. و چند سال پیش پدر خدا بیامرزم را از دست دادم، او قوت قلبی برای من در زندگی بود، یاد او همیشه در خاطرم است، روزی نیست که با یاد پدر زندگی نکنم او همه‌چیز من در این زندگی بود.

• مادرم مونس من است، اگر او هم نباشد، دیگر زندگی برایم معنا ندارد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
56-66 !!!
ناشناس
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
همسر مهناز افشار آقای یاسر رامین برادر این آقای محمدامین رامین هست و متولد 56 هم هست.
واقعا این چه طرز خبررسانی هست؟
طاهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
دزفول و خانواده مذهبی !!! و آلمان!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
هر چند کاملا با محمد علی رامین و طرز فکرش مخالف هستم ولی نباید وارد حریم خصوصی مردم شد.
33
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
بد نیست یه گزارش در مورد ثروت این شازده هم بنویسید.
محمود
UNITED STATES
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
همین که این اقازاده اسلامی و عزیز یک خانم محجبه کرده انگار بر تمام همه حوریان بهشت چادر انداخته اگر اقازدا های دیگر هم از این حضرت پیروی کنند و یک خانم محجبه بکنند همه مشکلات حجاب حل خواهد شد
کارگزار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
دختره 10 سال از پسره بزرگتره!!!یعنی چی؟ برای خانم افشار زشته بچه داری کنه!!!
باقر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
خونوادش مذهبي بودن اين شده اگه مذهبي نبودن چي ميشد
احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
انگور خوب گیر شغال میاد.
کسایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
خانم افشار اگه اینکار کرده باشه علنا خودش رو مسخره کرده
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
این اتفاق در زمان دوره دوم ریاست جمهوری قبل یاتفاث افتاد نه الان
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
بابا تابلو این خبر دروغ محض کسانی که این شایعه را درست کردند خیلی آدم های شارلاتانی بودند. آخه این دو تا چه جوری می توانسته اند با هم آشنا بشند وبعد هم با هم نامزد کنند.
مسلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
آقا به ما چه؟؟ من نمی دانم این موضوع چرا این قدر اهمیت دارد که تازه گفتید به روز هم می شود.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
مهناز افشار چه انتخاب بدی داشته
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
بنده خدا که ترشیده
لنگ پول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
خـــــــــوش بــه حال شازده دوماد، خانم افشار حسابی جا افتاده هستش...

بالاخره هرچی باشه حاج آقا رامین از معاونان زحمتکش محمود بوده

عبده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
اگر آقای رامین برای عید و تعطیلات نوروز همسر گرامیش را بیارد شهر پدریش دزفول از نزدیک ایشان را ببینیم همگی خوشحال میشویم
سهند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
به من و شما چه ربطي داره كه كي چطوري زندگي مي كنه. خيلي عرضه داريد زندگي خودتون رو اداره كنيد.
mahla
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
به نظر من هرکی حق انتخاب داره و خب این دو نفر همو دیدن از هم خوششون اومد ازدواج کردن دیگه انقد دادو قال نداره که.... بعدشم بعضیا بهتره اول طرز حرف زدنشونو درست کنن بعد بیان اینجا نظر بذارن...واقعا که....
بهناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
من عاشق مهناز افشار هستم اما با ازدواج او کاملا شوکه شدم به حدی که تمام سایت هارا جست جو کردم اما در همه ان ها خبر ازدواج او بوده است تعجب من از این است اختلاف سنی او با همسرش زیاد میباشد
یسنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
سلام سایت بسیار خوبی دارین من واقعا از این که این خبر جالب رو دادین واقعااا ممنوم باتشکر
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
و من متاسف شدم که ایشون با شرط طلاق همسر اول اقای یاسین درست ده روز بعد از طلاق اقا یاسین و بدون حظور اعضای خانواده یاسین به عقد ایشون در امدند
فتانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
حال مگه این مهناز افشار چی داره که حاضر شده زنشو طلاق بده بایکی پیرتر ازاون ازدواج کند دوام نمی اورد این ازدواج
ياسين پاكرو
FRANCE
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
فك نكنم ازدواج موفقي باشه
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
حداقل اینو فهمیدیم که این دختره مهناز افشار ذاتش پلیده که با مرد متاهل رفاقت کرده و با شرط طلاق زن اول اونم با وجود مخالفت خانواده رامین تو رسانه ها شده زن دوم یاسین . شرم اوره هیچ دختر با حیا و اصل و نسب داری این طور شوهر نمیکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
عالی مبارک باشه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵
مبارک
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
دوباره طلاق میگیره
مسلم
ROMANIA
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مبارک باشه ولی اختلاف سنی زیادی دارند از مهناز بعید بود این کارو کنه
نازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
مبارکشون باشه چرا همش منفی فکرمیکنید ایشالا خوشبخت بشن من عاشق مهناز افشارم همیشه براش ارزوی موفقیت میکنم
حسینعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۲
من متولد 21/3/74هستم اولین فیلم که من دیدم آتش بس بودی خیلی خوشم اومد از همون وقت به بعد تمام فیلماش دنبال می کنم
نغمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
چر ا اینقدر اختلاف سنی.?فک کنم خیلی پولدار باشه پسره،
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
به شما چه ربطی داره زندگی خصوصی کسی دیگه دوسش داره رفته گرفتتش
ام البنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
واقعا که خدا بده شانس
حتما پسره پولداره
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
خیلی دوست دارم مبارکت باشه
anisa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
امیدوارم لحظات خوب وخوشی رو داشته باشین در کنارهمدیگه خوشبخت باشین صمیمانه
گلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
واقعا متاسف شدم واسه تموم دخترای که شبیه مهناز افشار فکر میکنن واقعا کارش زشتتتتتتتتتتتتت بود
نسرین ا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
کی میگی شبی گوگوشه اصلا اینطور نیس گوگوش خیلی خشگلتره راستی ازدواجتم مبارک من فک میکردم با گلزار ازدواجمیکنی خیلی بهم میاید
شهره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
من با این ازدواجشون موافقم زندگی خصوصیشون مربوط به خودشونه درضمن خوب همدیگرو دوست داشتن گرفتند دیگه انشاالله خوشبخت شن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
چرا اینقدر دوست دارید خبرهای دروغ بی سرو ته پخش کنید شوهر مهناز افشار هم سن خودشه واصلا هم قبل ازدواجش باهم رابطه ای نداشتند این نهایت بیشعوری یک ملته که به جای اینکه به این بازیگرتوانمند وخوب تبریک بگید درباره ی زندگی خصوصیش نظر می دید من که امیدوارم خوشبخت بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
خیلی خوب
عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
باو عشق ک این چیزا حالیش نمیشه در ضمن این 2 نفر اونقد بالغ هستن و میفهن دارن چی کار میکنن ...بیخیال
دریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
مبارک باشه ایشالا خوشبخت بشین
دلخاکیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
همیشه زندگی, بر کامتان باد .....همای,نیک بختی راحتان باد ...غم از کاشانه عشق شما دور ....شراب زندگی در جامتان باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مبارکه
ناشناس
-
يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
منم میگم زندگی خصوصی هر کس به خودش مربوطه و خوشبخت بشن ولی خب آدم های مشهور تو جامعه به عنوان گروه های مرجع و الگو شناخته میشن و نمیشه گفت کارهای شخصی آن ها به خودشون مربوطه فقط
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
من میگم ادم نباید زندگی یکی دیگه را خراب کنه که زندگی خودش بسازه بقیش هم به خودت مربوط میشه مهناز جان خیلی دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
دوستان عزیز زیاد وقت وانرژی خودتونو صرف نکنید اصلا ما میگیم افشار هفته ای یه شوهر کنه به منو شما چه ارتباطی داره خدارو چی دیدی شاید تو یکی ازاین هفته ها دوماد یامن باشم یایکی از شما باشید؛…
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
مهنازجون دوست دارم ;-)
زخی
ROMANIA
چهارشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
چی بگم والا مردمم بیکارن ستاره هارو الکی گنده میکنن
هانیه
ROMANIA
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
من هم آرزوی خوشبختی می کنم امیدوارم که زندگی پایداری داشته باشی خانم افشاردوست داشتنی
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
مهنازجونم عاشقتم.خیلی بانمکی کاش میشد واسه ی بارم ک شده ببینمت
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵
خانوم افشار واقعا خوشحال شدم ...شما خانوم بالغ و فهمیده ای هستید حتما هم بهترین انتخاب رو کردید ...امیدوارم همیشه خوشحال و سلامت کنار همسرتون زندگی کنید ..
مهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
مبارکتون باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
خوشبختبشن الهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴
خیل باهال بازی می کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
خانم افشا تبریک ميگم . همیشه موفق باشید قدم نوزادتان هم مبارک باشه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
در کنار خانواده خوشبخت بشی مردم از همه چیز ایراد میگیرن به زندگی شخصی بازیکران کاری نداشته باشید
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
تو جامعه از این موردا زیاده.چرا گیر دادین حالا.به اینا....مبارکتون باشه مهناز جون دوستتون دارم
سارا
ROMANIA
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
مبارک باشه
عشق سن و سال نمیشناسه انقد بد نگید.شماها
ایشالا خوشبخت شه
مونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
عشق از هرچئز مقدس تره .امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت بشین .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
فکنم همدیگه رو دوست داشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲
زندگی افراد به بقیه ربطی نداره .این به مردم ربط داره که اونور آبو برا مردم اخ می دونن کلی برا خودشون جای زندگیه تفاوت در شعار و عمل این بالایی ها برا مردم مهمه
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سلام...
من عاشق مهنازم و تموم فلماشو دیدم و توانایی بازیشو دیدم عزیزم درتمام مراحل زندگیت موفق باشی ازدواجت و بچه دار شدنت هم مبارک حتما لیاقتشوداری خوشبخت باشی آقای رامین هم حتما فهمیدن ک شما مهناز خانوم گوهری ....
عاطی
GERMANY
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
توروخدااخه چیکاردیگران داریدخداخوشبختی وارامش به همه بده
تهتدتددمند
UNITED STATES
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
خوش بخت شوید
طيبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
خيلي زشتم اين مدلي ازدواج کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲
مبارک باشه
لاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
منکه باورم نمیشه
اكبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
مباركتون باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲
مبارک باشه عزیزم من خیلی خیلی دوستت دارم مهنازجونم
فاطی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
مبارکت باشه.چطور پسرا حق دارن بادختری که 15سال ازخودش کوچکتره ازدواج کنه امابرا دخترا زشته خوب کاری کردی ...
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
به نظرمن خیلی بی کلاسه که یه دخترزن پسری بشه که 10سال ازخودش کوچکترباشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
سلام ودرود به تواي بانوي هنرمندخانم مهنازافشارخيلي دوستت دارم واميدوارم هميشه توزندگي خصوصيتون موفق باشيد وتبريك ويژه دارم كه ازدواج باشكوهي كرديد وقدم نورسيده اتونم مبارك باشه
لاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
عزیزم خیلی باحال و هیجانی بازی می کنی منم خیلی دوست دارم تو پسر ادم دختر حوا خیلی باحال بودی مخصوصا تو اتش بس معرکه بودی به هیشکی ربطی نداره که با کی ازدواج کردی راستی تو خیلی شبیه یه خواننده هه که اسمش هلن است هستی اصلا شبیه گوگوش نیستی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
گوگوش خیلی خوشگل هست. مهناز افشار اصلا شبیه گوگوش نست. ممکنه یه ژست هایی از اون داره. ولی گوگوش کجا این کجا.
پرهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
سلام-متاسفانه دراین کشور مفهوم هنر وهنرمند ناشناخته است!!!
مهناز افشار در اکثر نقش هایی که در فیلم ها ایفا میکنه کاملا کلیشه ای باز میکنه!!!
بیس صورتش در تمام بازی هاش یک فرمت داره و خشم و شادی و ... در نقش هاش یک شکله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
به نظر من اختلاف سنی مهم نیست مهم اینه همدیگه رو دوست داشته باشن مبارک باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به شما ها چه ربطی داره که کی با کی ازدواج میکنه مگه مهناز افشار به زندگی شما کار داره
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
سلام .مبارک باشه مهنازجان امیدوارم خوشبخت شی
مجید
ROMANIA
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
من از خانم مهناز افشار و بازیهاش خیلی خو شم میاد امیدوارم یه الگوی خوبی واسه طرفداراش باشه با ارزوی موفقیت و خوشبختی برای خانم مهناز افشار در طول زندگی
مهرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
سلام دوستان عزيز
يه سوال دارم، من اگه بخوام بايكي ازدواج كنم كه شش سال ازمن كوچكتر باشه اشكال داره؟ من متولد 60 ام اون 66 هستش خيلي پسر خوبيه فكرامونم خيلي بهم نزديكه الان يكسال و دوماهه كه با هم هستيم ولي جرات نميكنيم ازدواج كنيم.
مهری ماه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
اگه تو یه سالنگرفته دیگه نمیگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
برو حالشو ببررررررر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
تنها هنر پیشه بیحاشیه مهناز افشار بود خوشم مییاد فوق العاده دختر باسیاست ساده پوش و زرنگیه خوبه دخترای ایرانی ازش یاد بگیرن بر عکس هنر میشه های دیگه که با آرایشهای غلیظشون خودشو
مهدی
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
ایشالا مبارک


خوشبخت بسی
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۱
ازدواجشون مهم نیست مهم اینه چرا بچشونو رفته غرب ب دنیا اورده که شناسنامه اونجارو داشته باشه ...
سارا
ROMANIA
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
بهتون تبریک میگم . من هر جا میرم ب من میگن خیلی به مهناز افشار شباهت میدی و این خیلی بااااحاله
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
واقعا متاسفم
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
واقعا متاسفم
ا فشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹
ازدواج باکسی ک بتونه مشکلات هنریشو با سیاسی بازی حل کنه کار درستیه٬اصلا خانم افشار نیاز مالی نداره ک بیاد ایجوریا تصمیم بگیره ٬مبارک باشه
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
سلام مهنازجونم مبارکت باشه.ایشالاخوشبخت بشی اتقاقاخیلیم بهم میان.چراشماهاحسودیتون میشه.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مبارك باشه. فضولي به شما نيومده
احمد
RUSSIAN FEDERATION
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶
آرزوی خوشبختی برای همه انسانها بخصوص خانم افشار هنرمند محبوب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
غلط کرده هرکی گفته مهناز شبیه گوگوشه اگه خیلی خشگل بود زودتر ازدواج میکرد تاباکسی که ده سال از خودش کوچیکتره راضی نشه
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
خيلى خيلى خوشحال هستم از اين پيوند عاشقانه تبريك مخصوص دارم به خانم مهناز افشار عزيز كه در ساختار سينماى ايران زحمتهاى فراوان كشيده است.......
حمید
RUSSIAN FEDERATION
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶
بازندگی یکی دیگه بازی کردن کار خوبی نیست چون خودم تجربه شو دارم میگم هیچ وقت خوشبخت نمیشن شما . این ایمیل رونگهدار وهر روز صدبار بخونش وقتی مطمن شدی درست . نگذاری کسه دیگه اینکار رو بکنه
ابراهیم
GERMANY
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
مبارک باشه واقعا ایشون خوشتیب هستن ازبازی هاشون خوشم میاد
سمیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
بچه انقدر درموردش اینطوری نگید بهم برمیخوره مگه خلاف کرده که ازدواج کرده قسمتش بوده من خیلی دوستش دارم راستی خیلی هم زیباست به دنیا اومدن فرزنشم تبریک میگم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
سلام من از یاسوج مزاحم شدم انشالله ب پای هم پیر شین خانم افشار آرزوی خوشبختی دارم براتون
ماری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
عاشق بازیتم خوشبخت بشین
Mina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
ایشالله ک خوشبخت شن...
واقعا ک مردم بیکاری هستیم همش دنبال سوژه و ایراد..
اخه ب بقیه چ ربطی داره حتما دوس داشتن همو دیگه..
مهتاب
GERMANY
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به نظر منم اصلا شباهتی با خانوم گوگوش ندارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
زندگی خودشه ..مبارک باشه انشاالله خوشبخت بشن ...هرکسی صلاح زندگیشو بهتر میدونه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
خوش بخت بشی
نیایش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
مبارکت عزیزم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
واقعا که مگه شما فضولین در مورد مردم نظر میدین
نسترن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
متاسفانه ماها عادت کردیم عقاید و نظر و تصمیم دیگران رو زیر سوال ببریم و راجبشون قضاوت بیجا کنیم
جالبه اگه خودمون اون کار رو انجام بدیم اوکی هست و هیچ مشکلی نداره!!! بیاییم یکم کمتر راجب افراد قضاوت کنیم همونطور که دوست ندارید کسی راجب شما قضاوت کنه...
نرجس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به نظر من زندگی خصوصی هر آدمی فقط به خودش مربوطه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳
به نظرمن کاری خوبی کرده عشق وعلاقه سن وسال عالیش نیست
پری
ROMANIA
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کاش خانم افشار باید بازیگر مثل خودش ازدواج میکرد من به خوابم نمیدیدم با یه سیاست مدار ازدواج کنه تازه حالا 10 سالم ازش کوچکتر باور نکردنیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۲
سلام من شخصا دنیای مهناز افشاررودوست دارم گذشته ازاینکه ایشون چهره قشنگی داره اخلاقش هم خیلی خوبه مشورت کردن مهنازافشار برای یک موضوع مهم همه چی رواثبات میکنه همچین ادمی هیچ وقت نمیتونه برای پول باکسی ازدواج بکنه اما به اعتقاد من مهناز روح بزرگی داره پس برای یک تصمیم بزرگ هیچ وقت عجله نکنه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
من موافق نیستم حیف شد ایشاالله خوش باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
زندگی هرکی به خودش مربوطه خوشبخت شی