بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر : ۱۲۵۳۶۳

نرم افزار محاسبه شاخص های مختلف تحت عنوان آی کدIcadتا یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، مهندس علی احمدی، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در این خصوص اظهار داشت: با بهره برداری از این نرم افزار امکان محاسبه شاخص های متعدد بر اساس نیاز بازار با دقت و پایداری سرویس امکان پذیر خواهد شد که در مقایسه با نرم افزار موجود امکانات ویژه ای را به مدیران بازار ارائه می دهد.

وی در خصوص دیگر ویژگی های این نرم افزار ادامه داد: از طریق ارائه نسخه تحقیقاتی این نرم افزار، محققان می توانند شاخص های تخصصی مدنظر را در این نرم افزار طراحی کنند و مطالعات و تخقیقات خود را در این شاخص پیگیری کنند.

احمدی در ادامه با اشاره به دیتا سنتر جدید شرکت مدیریت فناوری بورس تهران بیان داشت: تا پایان شهریور ماه دیتا سنتر جدید شرکت مدیریت فناورس به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این مرکز، خدمات این شرکت با کیفیت و کارآیی بهتر نسبت به وضع موجود و متناسب با توسعه بازار ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در پایان با اشاره به افتتاح مرکز میانی دولتی گواهی الکترونیکی خاطرنشان ساخت:افتتاح این مرکز فرصتی فراهم می کند تا شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از این پس گواهی های مورد نیاز نرم افزارهای مختلف و فعال در بازار از جمله کدال و ستان را از طریق این مرکز صادر نموده و همچنین با طرح تجاری مشخص بهره برداری معامله گران برخط از مزایای امضای دیجیتال را فراهم می کند.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(FINEX2014)با شعار "فاینکس، یک رویداد و صدها فرصت سرمایه گذاری" ساعت 18 عصر امروز (چهارشنبه)با حضور 360 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به پایان می رسد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانیWWW.IRANFINEX.COMمراجعه کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر