بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دولت گفت: دولت برای بررسی لایحه خروج از رکود عصر امروز تشکیل جلسه می‌دهد.
کد خبر : ۱۲۸۶۳۴

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت،‌ ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت طی سخنانی در جمع خبرنگاران از تهیه لایحه‌ای توسط دولت برای خروج از رکود خبر داد.

وی همچنین گفت: هیئت دولت بعد از ظهر امروز برای ادامه بررسی این لایحه جلسه دارد.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: ظرف چند روز آینده بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمرانی استفاده می‌شود. 8 میلیارد دلار نیز برای اختصاص به طرح‌های آبی، در جلسه امروز تصویب شد.

نوبخت ادامه داد: مطابق بررسی های دولت، راهکارهای خروج از رکود، نیاز به مصوبه قانونی داشت که به همین دلیل برای این کار، دولت اقدام به تهیه یک لایحه کرد.

وی با بیان اینکه 527 میلیارد تومان اعتبار نیز به طرح‌های عمرانی و طرح‌های استانی در جلسه امروز هیئت وزیران اختصاص یافت، گفت: همچنین دولت برای اجرای طرح‌های ضروری مصوباتی داشته که از جمله آن می‌توان به 4.5 میلیارد تومان برای تأمین آب در استان فارس، 70 میلیارد تومان برای تأمین آب شرب شهری و روستایی در ایلام و 238 میلیارد ریال برای تأمین آب در مناطق عشایری، اختصاص یافت.

سخنگوی دولت اضافه کرد: همچنین دولت مصوب کرد که یک هزار میلیارد برای ایجاد الگوی آب تحت فشار برای خدمات کشاورزی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر