بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر : ۱۲۹۲۱۳

رییس اتحادیه عکاسان تهران تاکید کرد: عمده مشکلات این صنف مربوط به شکایات مردمی از تخلفات مربوط به واحدهای فاقد پروانه است که به صورت پنهانی فعالیت می‌کنند.

بهرام مهرآیین، رییس اتحادیه عکاسان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با بیان اینکه عمده واحدهای غیرمجازدر اماکن مسکونی فعالیت دارند گفت: مردم باید به منظور صیانت از حریم خصوصی، ارائه خدمات مطلوب و قابلیت انجام پی‌گیریهای قانونی در صورت نیاز از خدمات واحدهای عکاسی دارای پروانه کسب استفاده کنند.

وی درباره نرخ دریافت خدمات در این صنف گفت: در حال حاضر بر اساس نرخ اسفندماه سال 91 فعالیت می‌کنیم که متاسفانه توجیه اقتصادی ندارد.

وی تاکید کرد: بحث هزینه‌ها و تیراژ کار در نهایت باید توجیه اقتصادی داشته باشند که ندارد، چون تیراژ کار ما خیلی کم است و دلیل عمده آن این است که عکاسی به صورت دیجیتال افزایش یافته است و مردم به دلیل راحت و ارزان بودن به عکاسی دیجیتال رو آورده اند.

مهرآیین با بیان اینکه ‌در حال حاضر حدود 1700 واحد صنفی مجوز دار در سراسر تهران داریم بیان کرد: عکس پرسنلی بدون روتوش در حال حاضر براساس نوع درجه بندی و کیفیت از شش تا 15 هزار تومان است و عکس‌های پرسنلی روتوش دار نیز از 10 هزار تا 20 هزار تومان است .

رییس اتحادیه عکاسان از مردم خواست که از خدمات واحدهای بدون پروانه که با تبلیغات دروغ مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می آورند اجتناب کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر