بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر : ۱۳۰۳۶۱
یک روزنامه معتبر آمریکایی طی تحلیلی درباره اظهارات اخیر مقام معظم رهبری، سخنان ایشان را تاکید مجدد بر بی فایده بودن مذاکره با آمریکا دانست.

به گزارش فارس، روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» طی تحلیلی در زمینه سخنان هفته گذشته «آیت الله خامنه‌ای»، رهبر عالی ایران در زمینه مذاکره هسته‌ای جمهوری اسلامی با آمریکا نوشت: اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای در هفته گذشته و در جمع سفرای ایران یکی از شدیدترین سخنان ایشان در چند وقت اخیر در زمینه مذاکرات هسته‌ای بود.

لس آنجلس تایمز در تحلیلی خود می‌نویسد: آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو با آمریکا را بی فایده نامید و تاکید کرد که هیچ نتیجه‌ای مثبتی تاکنون نداشته است.

به نوشته این روزنامه در واقع سخنان رهبری ایران بیانگر جملات قبلی ایشان بود که گفته بودند هیچ امیدواری به مذاکرات هسته ای ندارند اما مخالفتی هم با آن نمی‌کنند.

لس آنجلس تایمز نوشت: سخنان آیت الله خامنه‌ای نشانگر بیفایده بودن رویکرد دیپلماسی در قبال آمریکا به عنوان دشمن دیرینه ایران بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سالار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
و کاملا هم صحیح است... حالاهی دکتر داااااااااد بزنه که آآآآآی دیوار تحریم ترک برداشته و پوز آمریکا را زدیم و همه چیز داره درست میشه و شکست مذاکرات را هم بدون هیچ مخالفی بندازه گردن دشمن فرضی !!!!!!!! واقعا این جمله بروند به جهنم رئیس جمهور فرار به جلوی شدیدی بود برای فرار از منتقدین به شکست مذاکرات...
بورس نیوز اگه کامنتمم نمیزاری خودتون بخونید براتون خوبه بفهمید داره چکار میکنه عزیزدلم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
آقا اصل مذاکرات را زیر سوال نبرده اند که شما هم مثل خیلی از دلواپس مونده ها ضمیرخوانی میکنید . ایشان فرموده اند تا الان دستاورد ملموسی نداشته است امافرمایش نکردند که مذاکرات را تخطئه کنیم و به آینده آن کاملا ناامید باشیم . خوبه تمام بیانات آقا را بشنوید یا بخوانید برایتان در نتیجه گیری بهتر خیلی خوبه
امید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
اینجور که پیداس گروه انحصارطلب از حالا میخوان مذاکرات روشکست خورده نشون بدن و واسه اینکارم از هیچ کاری روگردان نیستن اذعان به کمک تسلیحاتی به حماس مهمترین موردی بود که اینبار صریحا اعلام کردن فقط و فقط جهت به بن بست کشیدن مذاکرات هسته ای جنگ ساختگیه اسراییل و فلسطینیا هم تو این برهه حساس مذاکرات این قضیه رو تقویت میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
تحلیل کاملا شخصی هست، واقعیت این هست که ایران در صورت شکست مذاکرات روند تحریم را کاملا دور خواهد زد و با تعامل با کشورهای دیگری که خواهان بازگشت به بازار ایران هستند وارد قضای جدید خواهد شد، بنابراین برای غرب خیلی بهتر هست که از سر دادن ماهی ایرانی به دامان روس و چین خودداری کند.
احتمالا در مذاکرات پیشروی کم کم شاهد کوتاه اومدن و دادن امتیازات خوبی خواهیم بود. شاهد و گواه این مدعا هم فروکش کردن آتش جنگ در عراق و تحریم گروه داعش تروریست خواندن آنها از سوی شورای امنیت هست و ...
karimi2931
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
حکایت ما وبسیاری ازکشورها باآمریکاحکایت خان . رعیت قدیم است . درقدیم اگر خان وسیله یا چیزی جدیدمی خریدهیچ رعیتی حق نداشت یانمی توانست بدون اجازه خان اون وسیله یاچیز راداشته باشه .درمساله هسنه ای هم همینطوره . چندکشورقلدرباداشتن ذراتخانه بمبهای هسته ای به هیچ کشوردیگری حتی اجازه فعالیت صلح آمیزنمی دهند.آمریکا باایران کنارنمی آیدمگربانابودی کامل بندبندتاسیسات صلح آمیزایران همان چیزی که اوباماهم چندوقت پیش گفت .اگرعقب نشینی کنیم این اول کاره !............آمریکا درطول این انقلاب هیچ وقت به قولهاو وعدهای که به ایران داده عمل نکرده.