بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر : ۱۳۰۷۶۹
عضو ناظر در شورای رقابت با اشاره به جلسه امروزشورای رقابت گفت:‌ خودروسازان موظف به بازگرداندن قیمت به زمان پیش از ابلاغ فرمول جدید شورای رقابت شدند.

مددی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: خودروسازان باید قیمت ها را ضمن رعایت فرمول شورای رقابت در مورد قیمت‌های خودرو به حالت اولیه یعنی پیش از افزایش 5/5 درصدی اعلامی توسط رئیس شورای رقابت بازگردانند و تا زمانی که پنج شرط اصلی را نظیر افزایش تیراژ و افزایش کیفیت رعایت نکنند حق افزایش قیمت ندارند.

وی با بیان اینکه اعضای جلسه امروزشورای رقابت برکاهش قیمت ها تأکید داشتند گفت: روز گذشته جلسه ای با حضور وزیر صنعت ، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع و اعضای شورای رقابت تشکیل شد که در آن کاهش قیمت خودرو مورد تأکید قرار گرفت و در جلسه امروز شورا نیز این موضوع نیز تأئید شد.

وی در پایان تأکید کرد: فرمول اعلامی شورای رقابت بدون افزایش قیمت تا زمانی که خودروسازان به تعهدات خود و شروط شورای رقابت عمل نکرده باشند و تورم بخشی نیز افزایش پیدا نکرده باشد پابرجا است و دولت باید حداکثر طی هفته آینده آن را ابلاغ کنند و خودروسازان بزرگ موظفند قیمت های خود را بر اساس آن تنظیم کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
رفتی تو کار فریب افکر بورس نیوز به جای این که بزنی عضو ناظر شورای رقابت زدی شورای رقابت این آقا در حد همون نظارتش وظیفه بعدشم میتونه گزارش کنه دستورل عمل تایین کنه