بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر : ۱۳۱۰۲۹
وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به ناامیدکردن مردم از نتیجه انتخابات 24 خرداد 1392 و روی کارآمدن دولت تدبیر و امید هشدار داد.

به گزارش ایرنا، رضا فرجی دانا امروز یکشنبه در مراسم تکریم خود و معارفه محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست جدید وزارت علوم با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، اظهار داشت: یکی از این سناریوهایی که به شدت عده ای بر روی آن کار می کنند، ناامیدکردن مردم از نتیجه انتخابات 24 خرداد است.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی و همچنین کنترل تورم و مهار رکود موفقیت ها و دستاوردهای خوبی داشته است، تصریح کرد: آنهایی که قصد داشتند امید ایجاد شده به دولت را بعد از انتخابات ناامید کنند از هیچ تلاشی در ماه های گذشته فروگذاری نکردند و چه عرصه ای بهتر از آموزش عالی.

وزیر سابق علوم از دانشگاهیان و دولتمردان خواست تا با القای نشاط و توجه بر این که هیچ نکته منفی رخ نداده است، گفت: نگذارید سناریوی ناامیدکردن مردم از نتیجه انتخابات به نتیجه برسد و لباس ناامیدی نپوشید؛ انشاءالله سال تحصیلی 94 - 93 دانشگاه را به گونه ای با نشاط آغاز کنیم که نمونه آن در سال های گذشته وجود نداشته باشد؛ این خواسته قلبی من است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
مطمئنن گذشت زمان دستاوردهای زیبای دولت تدبیر و امید را به مردم نشان خواهد داد و مردم به سادگی حق را از باطل تشخیص خواهند داد .درود بر ایرانیان دلسوز.