بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر : ۱۳۱۰۹۰

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای ارائه تصویری شفاف نزد افکار عمومی، محصولاتی که نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند را فراخوان کند.

به گزارش ایکوپرس، هاشم یکه‌زارع اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم.

وی با بیان این‌که خودروسازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می‌کنند، گفت: این اقدام نه تنها نشانه اشکال و ایراد خودروسازان نیست، بلکه گامی در راستای افزایش کیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می‌آید.

یکه‌زارع با تاکید بر این‌که گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه برای نخستین بار ایده اعلام فراخوان عمومی را در میان خودروسازان کشور مطرح کرده است، اظهار کرد: امیدوارم این رویکرد به عنوان یک الگو در بین صنعت و اقتصاد کشور معرفی شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بر اساس رویکرد جدید ایران خودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دوره‌ای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجيد
Netherlands
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
لطفا فكري به حال پيكان، RD , ROA‌ كه محصولات همين خودرو ساز است بكنيد ديگر هيچ نمايندگي خدمات نمي دهد و حتي قطعات اصلي آن نيز در بازار ناياب شده است و حتي تعميرات آن را كمتر تعميرگاه آزادي انجام مي دهد اين ديگر چه صيغه اي است كه محصول يك خودرو ساز توسط خودش تحريم مي شود!