بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر : ۱۳۱۳۲۷
به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت دهم و معاون مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در دولت نهم، از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کرد.

به گزارش ایران خبر؛ رامین در گفتگویی کوتاه، در خصوص وضعیت کنونی رسانه ها گفت: «به نظر من رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران از رسانه ملی تا رسانه های مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های دیجیتالی هنوز هویت انقلاب اسلامی و ایرانی اسلامی پیدا نکرده اند. هنوز در حال جستجوی خود و یافتن خودشان هستند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم بگوییم رسانه های اسلامی متناسب با شان انقلاب اسلامی در این جمهوری پا گرفته اند که حتما افق جدیدی در رسانه های جهانی خواهد داشت.»

رامین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها در این دولت نسبت به دولت قبلی تفاوتی داشته اند یا خیر اینگونه گفت: «چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است.»

رامین همچنین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها ، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»

لازم به ذکر است ازدواج مهناز افشار و محمد امین رامین در روز تولد ۳۷ سالگی مهناز افشار یکی از داغ ترین مطالب و اخبار به شمار میرفت.ازدواج بازیگر مشهور سینما و پسر معاون رئیس جمهور سابق کشورمان به یکی از حاشیه های این ازدواج بدل شد و واکنشهای متفاوتی را در پی داشت.
منبع: افکار
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
که واجب شد طبیعت را مکافات
يكي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
رو كه نيست سنگ پا قزوينه، اگه بنا به ارزش ها است كه اول حجاب عروست را درسته بعد براي ديگران نسخه بنويس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
ای بابا بعضی مردم بیکارند جز فضولی در زندگی دیگران
فرجام 538
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
........ در کشورهایی که فرهنگ غربی برآنها حاکم است ، سیاستمداران ، هنرمندان ، ورزشکاران ، اساتید دانشگاه و خلاصه خواص جامعه می توانند در زندگی شخصی و خصوصی خود به هزار و یک نوع کثافتکاری و عمل حیوانی دست بزنند ولی در عین حال در قامت یک مصلح ، یک متفکر ، یک روشنفکر و خلاصه یک الگو و راهنما عرض اندام کنند . یک پررویی به تمام معنا ! البته از این تناقضات در فرهنگ غربی بسیار است . علت وجود این همه تباهی در جوامع غربی نیز به دلیل همین تناقضات است . البته آنان با زر و زور و تزویر این تباهیها را یا می پوشانند یا توجیه می کنند .برخی مردم کشورهای جهان دومی و سومی هم که زر و زور و تزویر غربیها کورشان کرده ، به راحتی از کنار این تناقضات و تباهیها می گذرند . اما این نکته را گفتم که مقدمه ای باشد براین مطلب که : این حق جامعه است که از گفتار و کردار و پندار افرادی که بهر حال معروف و مشهور شده اند با خبر باشد . چون اینان خواه ناخواه بر فکر و روح افراد جامعه ، و متعاقب آن بر رفتار و کردار جامعه اثر می گذارند . کسانی که از این قاعده ی عقلی و شرعی خوششان نمی آید ، بهتر است در میدانهای شهرت وارد نشوند . مانند همه ی افرادی که دارای عالی ترین توانمندیها ، قابلیتها و ارزشها هستند و در محدوده ی خودشان خدمت می کنند و از رسانه ای شدن نیز پرهیز می کنند و مخصوصا پشت و رویشان یکی است . ضمنا با جمله " رو که نیست سنگ پای قزوینه " کاملا موافقم .
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸
یادمان باشد که اجداد ما میگفتند کردار نیک ، گفتار نیک ، پندار نیک .
چرا گفتار ما نیک نیست کسی میدونه ؟
تمام اینایی که نوشتن خودشون اندر خم یک کوچه هستن عین من اون وقت به همین راحتی در مورد دیگران صحبت میکنن ؟
راز یک شهر خوب این هست که اول خودم رو اصلاح کنم بعد ؟
اگر کسی هست که خودشون اصلاح کرده بیاد نظر بده .
karimi2931
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
عمل خلافی شرع وعرفی انجام ندادند ازدواج کردن ... متاسفانه درجامعه ی ایران امروز افراط وتفریط در همه زمینها بی دادمی کندمثل همین نمونه ...وتایادنگیریم که بااعتدال ومنطق رفتارکنیم وضع همینه.توصیه اسلام وقران :درکارها وحرفهای خودبه اعتدال رفتارکنید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
رسانه ها هویت انقلابی پیدا کنن؟؟؟؟؟آها از زندگی خودتون شروع کنید.یه سوزن به خودتون.الان عروستون انقلابی هستند؟یا اینکه حرفهایی که میزنین فقط جنبه ی کاری داره؟لباس ساده و مذهبیتون و یقه های بسته و ریش و اینا همه لباس کاره دیگه.ن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
فرجام ...اینها که گفتی الان چه ربطی داشت به ازدواج دو نفر با همدیگه؟ همین کارها رو کردین نسلمون داره از بین میره دیگه..
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
ایراد چیست مگر هنر پیشه یا هر فرد دیگری با هر شخص که باشد .شرعی هم باشد چه ایرادی می تواند داشته باشد .
فرجام 538
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
ناشناس عزیز سلام . نمی دانم چند سال داری و چقدر تجربه مسایل اجتماعی و خانوادگی ؟ .... صحبت در خصوص اینکه چگونه خانواده ای مثل آقای رامین با هنرپیشه ای مثل مهناز افشار باهم گره می خورند بسیار مشکل است . اگر همه ی آنچه را که لازم است ، بگویم ، جیغ و فریاد عده ای به هوا می رود . اما قول و قراری با تو می گذارم : اندکی صبرکن و ته ماجرا را ببین .
گوگولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۹
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟