بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر : ۱۳۱۴۶۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چشم بیماران مناطق محروم استان خراسان شمالی را جراحی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سید حسن هاشمی که به منظور افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی کشور به استان خراسان شمالی سفر کرده است، با توجه به استقرار شعبه شرق بنیاد نورآوران سلامت در این استان با حضور در روستای عشق آباد به تیم نورآوران سلامت ملحق شد.

هاشمی پس از بازدید از خدمات دندان پزشکی و چشم پزشکی بنیاد نورآوران سلامت مستقر در منطقه، تعدادی از بیماران چشم که نیاز به اعمال تخصصی چشم پزشکی داشتند را مورد عمل جراحی قرار داد.

وزیر بهداشت در بدو ورود به منطقه عشق آباد با حضور بر مزار شهدای این منطقه و نثار فاتحه، یاد شهدا و امام راحل را گرامی داشت.

به گزارش فارس، وزیر بهداشت صبح امروز  با حضور در منطقه عشق آباد شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی به تیم نورآوران سلامت ملحق شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
زنده باد وزیر بهداشت
پریناز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
واقعا" که دستش معجزه می کنه به نظر من آقای روحانی از ایشون بهتر نمی تونست وزیر انتخاب کنه وقتی فهمیدم وزیر بهداشت همون چشم پزشک درجه یک کشور است اشک شوق ریختم . یادمه برای اولین بار که بعد از عمل ،چشمم را باز کردم فکر کردم معجزه شده . کسی که تو حرفه اش درجه 1 باشه نشان دهنده اینست که در بقیه امور هم به همان میزان می تواند موفق باشد . شاید کسانیکه دکتر هاشمی چشمشان را عمل کرده ندانند ایشان که الان وزیر هستند همان دکتر هاشمی معروفند چون معاینات توسط تیم پزشکی ایشان انجام می شد و بیمار ،دکتر هاشمی را نمی دید و فقط ایشان عمل را انجام می دادند .انشاء اله همانطور که چشم مارا به این جهان روشن کرد خداوند عاقبت این دنیا و آخرتشان را روشن گرداند .