بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر : ۱۳۲۰۴۸
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: وزش باد و گرد و خاک برای شرق کشور در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در سواحل شمالی کشور افزایش می‌یابد و طی سه روز آینده احتمال رگبارهای پراکنده در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل وجود دارد.

وی افزود: طی سه روز آینده بارش‌های پراکنده در سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود. همچنین در روز جمعه شرق دریای عمان مواج است.

به گفته وی، عصر چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور برای استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه صاف و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 23 و 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز جمعه کمی ابری در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 24 و 35 درجه سانتیگراد خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر