بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
کد خبر : ۱۳۲۱۳۸
نویسنده :
عظیمی

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با سرمایه ای بالغ بر 231 میلیارد و 424 میلیون و 900 هزار تومان برای هر سهم در سال مالی منتهی به 30 آذر 93 مبلغ 172 تومان عایدی خالص پیش بینی کرده که نسبت به گزارش قبل (مبلغ 1.671 ریال) افزایش 3 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، "شیران" در حالی دوره 6 ماهه نخست سال مالی 93 را با تحقق 40 درصد از بودجه به پایان رسانده که برای هر سهم تلفیق خود در سال مالی مذکور با رشد 28 درصدی (نسبت به گزارش قبل)  مبلغ 1725 ریال سود خالص پیش بینی کرده است.

شایان ذکر است این شرکت علت افزایش سودآوری را افزایش مبلغ فروش بدلیل تغییر قیمت پایه الکیل بنزن خطی LAB در بورس کالا بر پایه ابلاغیه صادره از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت از تاریخ 14 تیر 93 با نرخ ارز آزاد و همچنین کاهش بهای تمام شده بعلت کاهش نرخ و مصرف مواد اولیه اعلام کرده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
شاوان زمانبندی سودش رو زده بود امروز که بریم بانک ملت سود بگیریم ولی متاسفانه هنوز پولی واریز نکرده و معلوم نیست چه طور شده اون از برداشت پول از حساب شرکت به صندوق ذخیره این هم از این پرداخت نکردن سود مشکل مدیریتی شرکت تا کجا ادامه دارد خواهشمندم با مدیر عامل شرکت پیرامون این قضایا مصاحبه انجام دهید.
ناشناس
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
امور سهام گفت مشکل ارتباطی بوده تا سه شنبه میریزن به حساب بانک