بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر : ۱۳۲۱۵۶

احمد اصغری‌مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیماظهار کرد: با توجه به این‌که بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر سه سال استمهال شده از این رو باید تلاش کنیم مردم بتوانند دفترچه اقساط را دریافت کنند و پول به پروژه‌ها برگردد تا ساخت و ساز سرعت بگیرد.

وی با تاکید بر این‌که با این برنامه موافق هستیم، تصریح کرد: اما تا زمانیکه پروژه‌های مسکن مهر آب و برق و فاضلاب نداشته باشند از واگذاری آنها به مردم جلوگیری می‌کنیم.

وی در خصوص تامین منابع اجرای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر بیان کرد: در این رابطه کارگروهی تشکیل شده و جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی، مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان، مدیران وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان نوبخت و وزیر نیرو برگزار شد که به عدد 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی رسیدیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که این رقم در دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور وزرای ذی‌ربط مطرح شد، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد در گام اول 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر تامین شود.

مهرآبادی افزود: 300 میلیارد تومان از این مبلغ توسط چیت‌چیان وزیر نیرو و 700 میلیارد تومان دیگر نیز توسط نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری تا پایان شهریور تامین می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر